Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Amning av Adama­r­ia Efterlys­ning - media Badfantasten
Äldre 15 Jun 09:05
1,5k 2 Amning positivt eller negativt Hej! Jag studerar till barnmorska på mälardalens högsko... Efterlys­ning - media Badfa­n­taste­n Äldre 15 Jun 09:05
2
1,5k
Sökes - Unika familjer! av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media nevadita
Äldre 14 Jun 13:31
2,3k 16 Patientföreningen Barnlängtan söker 5-10 familjer som skulle vilja ställa upp med en bild... Efterlys­ning - media Nevad­i­ta Äldre 14 Jun 13:31
16
2,3k
pappa och mamma med "lightnojjor" sökes för intervju av pytti­p­annam­a­mma Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! jag håller på med en artikel om oro och nojjor hos nyblivna föräldrar. Jag söker eft... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Bebisar 5-7 mån till reklamfilm för möbelvaruhus av cojo jones casti­n­g Efterlys­ning - media 1,3k 0 Vi söker bebisar åldern 5-7 mån till möbelreklam inspelning onsdag den 30 juni på filmhus... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Har du provat mindfulness? av MåBra Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej, jag söker personer som har gått ned i vikt med hjälp av mindfulness. Det är till en a... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Familjer till TV-program sökes! av Tvätt­L­ina Efterlys­ning - media Smileycat
Äldre 25 May 23:45
1,6k 2 Just nu håller vi på ett nytt TV-program där familjer är i fokus! Det är åtta program där... Efterlys­ning - media Smile­y­cat Äldre 25 May 23:45
2
1,6k
Pappaledig vd sökes för intervju av Marti­n­aF Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, Jag skulle vilja komma i kontakt med dig som är man, vd och som är eller har varit... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Har du barn på nattis i Östergötland? av Johan 65 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Vi vill träffa en förälder eller ett föräldrapar som har barn på nattdagis eller motsvaran... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Trött på att passa barnbarnen? av SR Mikae­l Sjöde­l­l Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej! Jag heter Mikael Sjödell och jobbar på programmet P1-morgon på Sveriges Radio. Jag s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Är du en nörd? av MåBra Efterlys­ning - media molly01
Äldre 22 May 10:56
1,2k 3 Hej, jag skriver en artikel om nördar till tidningen Må Bra, och jag söker dig som är en t... Efterlys­ning - media molly­0­1 Äldre 22 May 10:56
3
1,2k
Blonda pojkar till blöjreklam! av cojo jones casti­n­g Efterlys­ning - media 1,6k 0 Vi söker blonda pojkar med nordiskt utseende (16-17 mån, om man är tidigt utvecklad)18-24... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
Sökes: Invandrare som etablerat sig i Kalmar av missk­7­9 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag heter Karin Lagerström och är journalist. Jag söker personer för intervju som ko... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Ungdomar som vill blogga om ett liv fritt från tobak? av Tobak­s­fritt Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag letar efter ungdomar, främst i Göteborgsområdet, som vill inspirera andra att... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Förbättra bokhandeln av hinwe­i­s Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Mitt namn är Emelie och jag är en blivande butikskommunikatör/dekoratör. Jag hålle... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
hjälp mig med mitt examensarbete, svara på min enkät om applikationer till mobiltelefoner av Karim Efterlys­ning - media Karim
Äldre 13 May 16:41
1,4k 8 Hej på er alla! Jag heter Karim och tillsammans med två andra herrar har vi gjort en we... Efterlys­ning - media Karim Äldre 13 May 16:41
8
1,4k
familjelivs motsvarighet i englnad? av litet­p­yre Efterlys­ning - media Agamemnon
Äldre 12 May 15:13
1,1k 2 är det någon som vet om det finns någon motsvarighet till familjeliv i england? Efterlys­ning - media Agame­m­non Äldre 12 May 15:13
2
1,1k
Dokumentär om barnlösa! av Ingel­a­02 Efterlys­ning - media 1,5k 0 Vi söker par till dokumentärserie!   Vi ska producera en dokumentärserie och vill under en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Har du hämnats på ett ex? av Catha­r­inaRe­p­orter Efterlys­ning - media CatharinaReporter
Äldre 11 May 10:17
938 2 Hej! Räkskal i gardinstången och avklippta strumpor.  Kreativiteten verkar flöda när d... Efterlys­ning - media Catha­r­inaRe­p­orter Äldre 11 May 10:17
2
938
Vi söker par som ska adoptera! av Ingel­a­02 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Vi söker par till dokumentärserie!   Vi ska producera en dokumentärserie och skulle vilja... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
När barnen bor mest hos pappa av Malin­a­nna Efterlys­ning - media ludentass
Äldre 10 May 20:12
1,2k 1 Hej! Jag jobbar på Insidan, Dagens Nyheter och håller på med en artikel om hur olika omgiv... Efterlys­ning - media luden­t­ass Äldre 10 May 20:12
1
1,2k