Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Amning av Adama­r­ia Efterlys­ning - media Badfantasten
Äldre 15 Jun 09:05
1,5k 2 Amning positivt eller negativt Hej! Jag studerar till barnmorska på mälardalens högsko... Efterlys­ning - media Badfa­n­taste­n Äldre 15 Jun 09:05
2
1,5k
Sökes - Unika familjer! av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media nevadita
Äldre 14 Jun 13:31
2,3k 16 Patientföreningen Barnlängtan söker 5-10 familjer som skulle vilja ställa upp med en bild... Efterlys­ning - media Nevad­i­ta Äldre 14 Jun 13:31
16
2,3k
pappa och mamma med "lightnojjor" sökes för intervju av pytti­p­annam­a­mma Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! jag håller på med en artikel om oro och nojjor hos nyblivna föräldrar. Jag söker eft... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Bebisar 5-7 mån till reklamfilm för möbelvaruhus av cojo jones casti­n­g Efterlys­ning - media 1,3k 0 Vi söker bebisar åldern 5-7 mån till möbelreklam inspelning onsdag den 30 juni på filmhus... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Har du provat mindfulness? av MåBra Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej, jag söker personer som har gått ned i vikt med hjälp av mindfulness. Det är till en a... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Familjer till TV-program sökes! av Tvätt­L­ina Efterlys­ning - media Smileycat
Äldre 25 May 23:45
1,6k 2 Just nu håller vi på ett nytt TV-program där familjer är i fokus! Det är åtta program där... Efterlys­ning - media Smile­y­cat Äldre 25 May 23:45
2
1,6k
Pappaledig vd sökes för intervju av Marti­n­aF Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, Jag skulle vilja komma i kontakt med dig som är man, vd och som är eller har varit... Efterlys­ning - media Obesvarade
0