Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Familj som ska utomlands sökes till tv-produtkion. av sowi0­1 Efterlys­ning - media 2,7k 0 Ska du och din familj utomlands någon gång i vår (mars, april, maj)? Är dina barn i skolål... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,7k
Gravida kvinnor sökes till tv-produktion! av sowi0­1 Efterlys­ning - media sowi01
Äldre 16 Feb 10:45
1,6k 1 Har du nyligen fått reda på att du är gravid, eller har du BF någon gång i mars? Doktor Ås... Efterlys­ning - media sowi0­1 Äldre 16 Feb 10:45
1
1,6k
Äldre man/kvinna tillsammans med yngre, med barn i nya relationen samt bonusbarn. av Anith­a­01 Efterlys­ning - media 965 0 Hej, Jag kontaktar er på uppdrag av Meter television, ett av Sveriges största TV-pr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
965
regnbågsfamilj sökes!!!! av Anith­a­01 Efterlys­ning - media 882 0 Hej!! Jag kontaktar er på uppdrag av Meter television, ett av Sveriges största TV-pro... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
882
Arbetslös förälder? av lollo collm­a­r Efterlys­ning - media 987 0 Programmet Barnen i Sveriges Radio gör ett program, "Barnen i krisen"  om hur barn och ton... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
987
Har du en fobi? av YlvaL­i­na Efterlys­ning - media Yoshii
Äldre 12 Feb 12:07
1,1k 2 Jag är journalist och skriver en artikel om fobier. Därför letar jag efter personer som li... Efterlys­ning - media Yoshi­i Äldre 12 Feb 12:07
2
1,1k
Lönebidrag av Nina Schmi­e­der Efterlys­ning - media Birgitta2
Äldre 11 Feb 14:28
2,0k 1 Hej! Jag är journalist på arbetslivstidningen Du och jobbet och ska skriva om lönebidrag.... Efterlys­ning - media Birgi­t­ta2 Äldre 11 Feb 14:28
1
2,0k
Kärlek som övervinner allt av eyewo­r­k Efterlys­ning - media 1,1k 0 Är du och din respektive omaka, något som omgivning eller familj har reagerat på? Struntar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Har ni städare som kommer hem till er? av myrst­a­cken Efterlys­ning - media Knytets
Äldre 9 Feb 20:47
15,0k 172 Har ni städare som kommer hem till er? Håller på att göra en enkät om det här ämnet. I... Efterlys­ning - media Knyte­t­s Äldre 9 Feb 20:47
172
15,0k
Har du blivit utsatt för påhopp? av stude­n­tmamm­a­n Efterlys­ning - media lövet2
Äldre 8 Feb 22:35
1,2k 5 Har du blivit utsatt för personliga påhopp, kränkande kommentarer eller mobbning här på fo... Efterlys­ning - media lövet­2 Äldre 8 Feb 22:35
5
1,2k
Är du tonåring och gravid? av Andre­a­s Viklu­n­d Efterlys­ning - media 1,1k 0 Är du tonåring och gravid? Radioprogrammet Barnaministeriet Dokumentär håller på med en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
har du blivit utsatt för personliga påhopp? av stude­n­tmamm­a­n Efterlys­ning - media 905 0 Har du blivit utsatt för personliga påhopp, kränkande kommentarer eller mobbning här på fo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
905
Alkohol under graviditet av frida­j­ohann­a­01 Efterlys­ning - media 940 0 Hej! <!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } A:link { so-la... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
940
Alkohol under graviditet av frida­j­ohann­a­01 Efterlys­ning - media 906 0 <!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } A:link { so-language: zxx... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
906
Utsatt för andrahandsbedrägeri/bedrägeriförsök? av Hem och Hyra Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej. Jag jobbar på Hyresgästföreningens tidning Hem & Hyra. Vi söker kontakt med en perso... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Föräldrar till handikappade barn i Dalarna!!!!! av Emily­s­ophia­7­9 Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag skulle vilja veta om det finns något intresse hos er föräldrar med handikap... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Allt annat än ett vanligt förhållande? av eyewo­r­k Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, Lever du i ett förhållande som din närhet eller okända människor stör sig på? T ex... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Snälla hjälp mig av Catan Efterlys­ning - media Catan
Äldre 28 Jan 14:16
1,8k 6 Hejsan, jag heter Andreas och studerar till möbeldesiger. Jag håller på och tar fram en va... Efterlys­ning - media Catan Äldre 28 Jan 14:16
6
1,8k
Vill du vara med i min undersökning?=) av ImNot­B­uiltT­o­Break Efterlys­ning - media Eisa
Äldre 27 Jan 17:05
2,6k 16 Hejsan!=) Läser till Sjuksköterska och har fått uppgiften att göra en undersökning i fr... Efterlys­ning - media Eisa Äldre 27 Jan 17:05
16
2,6k
förälder till missbrukare/kriminell av hjert Efterlys­ning - media jmynt
Äldre 27 Jan 14:33
1,9k 4 Hej, Du som förälder till ett barn med missbruksproblem, kriminalitet, adhd mm, vad skul... Efterlys­ning - media jmynt Äldre 27 Jan 14:33
4
1,9k