Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Handsprit av Tv4 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag jobbar med tv-programmet "Kvällsöppet med Ekdal" på Tv4 och söker nu en perso... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Enkätundersökning om Bars av Stude­n­t01 Efterlys­ning - media idiblon yes
Äldre 14 Oct 14:30
841 1 Hej!! Jag är en marknadföringsstuderande som just nu gör en liten undersökning om Bars... Efterlys­ning - media idibl­o­n yes Äldre 14 Oct 14:30
1
841
Delta i studie till mitt barnmorske-examensarbete av AnM Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej. Söker kvinnor som vill hjälpa mig med sitt examensarbete. Jag läser t. barnmorska o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Delar dina barn rum? Har du en bra lösning? av dada1­2­3 Efterlys­ning - media 970 0 Vi efterlyser barnfamiljer som har en bra lösning på hur två eller flera barn kan dela... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
970
graviditetskurser och mödravårdscentraler av robin­o­hood Efterlys­ning - media 895 0 Hej alla blivande och tidigare mammor och pappor! Jag gör ett arbete för att förbättra... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
895
Söker frivilliga som vill medverka i artikel om parterapi! av Journ­a­list Efterlys­ning - media 915 0 Hej! Jag skriver en artikel om parterapi för en stor svensk damtidning och letar just nu p... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
915
familj med bolån sökes av MåBra Efterlys­ning - media 1,0k 0 Till en artikel i Aftonbladet behöver jag ha tag i en familj som har bolån. Vi behöver vet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Har du gjort någon form av IVF och kan tänka dig att ställa upp i media och berätta om det? av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media Kurreburre
Äldre 7 Oct 21:21
1,1k 1 Vi i Barnlängtan (fd IRIS, patientföreningen för ofrivilligt Barnlösa) får ofta frågor frå... Efterlys­ning - media Kurre­b­urre Äldre 7 Oct 21:21
1
1,1k
Orolig för pedofiler? av sol21 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej. Jag söker föräldrar som är oroliga att deras barn ska råka ut för blottare eller ped... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Söker barnfamilj för intervju om ekonomi BRÅTTOM av Hanna­J Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej,  jag vill intervjua en barnfamilj om hur er ekonomi kommer att påverkas av valresu... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Är du nyskild och vill ställa upp på en intervju? av Natha­l­ieO Efterlys­ning - media 886 0 Jag söker som psykologistudent efter er som gått igenom en skillsmässa och vill dela mer e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
886
Familj i Trollhättan, Vänersborg, Lilla Edet eller Mellerud området sökes till artikel om IVF av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media 1,4k 0 EFTERLYSNING!  (Från Barnlängtan åt Caroline Johanssons vägnar) Familj i Trollhättan,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
(Enkät)Föräldrars syn på sitt barns spelande av TimeW­a­lk Efterlys­ning - media teddy
Äldre 4 Oct 18:18
813 2 Hej! Vi är 2 studenter från Örebro universitet som gör en komparativ studie av Föräldrar... Efterlys­ning - media teddy Äldre 4 Oct 18:18
2
813
Söker någon som blivit bedragen på blocket/tradera av idamu­r­en Efterlys­ning - media Krokodila
Äldre 4 Oct 18:08
2,2k 7 Hej! Jag pluggar till journalist och ska skriva om nätbedrägeri. Jag söker människor som b... Efterlys­ning - media Kroko­d­ila Äldre 4 Oct 18:08
7
2,2k
provrörsföräldrar sökes av apoll­o­6 Efterlys­ning - media mammaNena
Äldre 4 Oct 12:03
1,1k 3 Hej. jag heter thomas lundström och arbetar som reporter på aktuellt ,svt. jag vill k... Efterlys­ning - media mamma­N­ena Äldre 4 Oct 12:03
3
1,1k
Behöver du hjälp att rensa? av Nordi­s­k1 Efterlys­ning - media Stealth
Äldre 29 Sep 16:17
1,2k 1   Har du huset fullt av prylar? Vill du få Gratis proffshjälp att sälja dina saker och... Efterlys­ning - media Steal­t­h Äldre 29 Sep 16:17
1
1,2k
Kompis med grannen och bor i hyresrätt? av Conny­P Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag heter Conny Pettersson och jobbar på Hyresgästföreningens tidning Hem & Hyra. Ja... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Bebisar födda på julafton! av Sara Tunce­l Efterlys­ning - media 960 0 Hej! Söker för ett reportage i tidningen Vi Föräldrar bebisar som är födda på julafton 20... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
960
Stök på matbordet av barak­a­rin Efterlys­ning - media 914 0 Hej! Jag läser produktdesign och håller nu på att utveckla en produkt som rör barnfamil... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
914
Gravid kvinna i åldern 28-40 år i 6-8:e månaden + eget barn 5-6 år till reklamfilm! av cojo jones casti­n­g Efterlys­ning - media 1,2k 0 Sökes omgående en Gravid kvinna i 6-8:e månaden med eget barn  på 5-6 år till reklamfilm f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k