• Anonym (Gumman)

Mode i könshår?

En fundering om det här med raka könshåret?

Hörde på jobbet idag från några yngre tjejer att den senaste "trenden" var helrakat nu inför sommaren och att "landningsbanan" var helt ute? Ville inte lägga mig i diskussionen utan kände mig mest som 100 år även om jag bara är 31. Kanske gammalt:)

Det jag undrar över är om det har gått mode i det här med rakat könshår och om jag är antik som bara ansar bikinilinjen till sommaren.

• Svar på tråden Mode i könshår?
  • Fru Engman
    Aaliyah skrev 2006-06-09 20:58:13 följande:
    Ni som tycker hår är snuskigt, rakar ni huvudet också?
    Snälla läs alla inlägg...tack!
    ♥Hanna&Lillis♥
  • Fru Engman
    Anonym (hmm) skrev 2006-06-09 21:07:31 följande:
    haha vadå kommer åt lättare? var ere du vill komma åt? roten? han har väl inget hår på ollonet eller ute på snoppen? visst kan han klippa det om det e superlångt men inte ta bort allt.
    Hur gör du ett blowjob??? Suger på toppen eller???Fundersam
    Hela paketet är ju det man vill åt så det blir riktigt skönt för ens kille!!!
    ♥Hanna&Lillis♥
  • Fru Engman
    StrawberryGirl skrev 2006-06-09 21:34:26 följande:
    Rakat eller inte...acceptera att folk e olika.
    Exaktemento!!!
    Anonym (hmm) skrev 2006-06-09 23:29:28 följande:
    dom som stör sig på vad det står i den här tråden kan ju låta bli att läsa!!! här är ordet fritt för ALLA så sluta gnäll om att vi går för långt. här pratas det fitthår o passar inte det dig så läs nått annat.
    Jopps!!! Här pratas det fitthår! Intressant och se vad alla tycker!
    ♥Hanna&Lillis♥
  • PeggyLee

Hej fitthårspratare
    Har en fråga som jag tycker passar här. Hur gör man för att inte klia ihjäl sig efter rakningen???
    Mvh Peggy

• Anonym (ja just de)

PeggyLee: man vänjer sig, den känslan försvinner efter ett tag, och röda prickar undviks genom att smörja in (oftast är det ju sjäva den bulliga delen upptill som blir irriterad) alkogel efter rakningen

• MikaelaOchEricaQudijo

jaså?min klining efter rakningen försvinner inte...de börjar ca 2-3 dar efter

• Anonym (rakad)

Rakar du oftare så slipper du kliet när håret växer ut..

• Mist

jag har en superbra typ av creme som jag smörjer in med!! kliet å de röda prickarna försvinnner!!

• MikaelaOchEricaQudijo

mist:

jaha..?
    å varför inte dela med sej då?

Svar på tråden Mode i könshår?