• Anonym (Gumman)

Mode i könshår?

En fundering om det här med raka könshåret?

Hörde på jobbet idag från några yngre tjejer att den senaste "trenden" var helrakat nu inför sommaren och att "landningsbanan" var helt ute? Ville inte lägga mig i diskussionen utan kände mig mest som 100 år även om jag bara är 31. Kanske gammalt:)

Det jag undrar över är om det har gått mode i det här med rakat könshår och om jag är antik som bara ansar bikinilinjen till sommaren.

• Svar på tråden Mode i könshår?
  • Anonym (hmm)

d e mest omognas unga tjejer som rakar sig i hopp om o bli mer poppis hos sin kille tyvärr. dom kommer nog o sluta när dom blir äldre o mer självsäker.

• Anonym (ja just de)

anonym (hmmm): du skojar, snälla säg att du gör det... jag har alltid gjort det för att jag trivs bättre i det, hår blir ju bara varmt och kliigt... har rakat mig i snart 11 år, och när jag gjorde det första gången hade jag aldrig ens sett eller hört om nån som helrakade sig

• StrawberryGirl

Anonym(hmm)kanske bara är ute efter reaktioner?

• Anonym (hmm)

visst kan man ta bort lite. men man behöver ju inte ta bort allt. man kan ju behålla en trekant eller så. vissa killar vill ju att sin tjej ska ta bort allt så dom inte får hår i munnen, men kan man inte ha en 3kant kvar då? för då blir det ju inget hår i munnen. tycker så synd om tjejer som går på det. min kille har gått med på jag ansar lite men inte ta bort allt hår, han vill att jag ska se ut som en vuxen. tror att det e ganska mycket skitsnack det här med hår i munnen, så känslig kan man väl inte vara?

• Anonym (hmm)

nää då jag säger bara som jag tycker! precis som dig o alla andra.

• Anonym (ja just de)

jag trivs inte med hår alls, triangel är ju också irriterande och jobbigt att få snygg form på, nä, trivs bäst i renrakat, killen tycker jag kan spara ut lite men det kan han glömma....
    och hår i munnen är vidrigt, fått det ibland när man gör ett blowjob, eeeewww

• Anonym (hmm)

om jag hade viljat att min kille rakade bort sitt könshår så hade jag nog sökt hjälp, det e inte ett normalt beteende enligt mig. får hoppas att folk komemr på sig själva nån dag.

jag låter kanske gammalmodig men jag e "bara" 23år hehe

• Anonym (ja just de)

nej, för där tycker jag det är vackert med långt hår, men det blir ju inte svettigt på samma sätt som t.x könshår... men jag rakar, under armarna, benen, underlivet och på armarna, för där vill jag inte ha synlig hårväxt, vaxning är inget alternativ för då måste det ju växa sig långt mellan gångerna

• Anonym (ja just de)

anonym (hmmm): jag är också 23, men nu handlade det inte om att nån tvingar en att raka sig, ingen har då nånsin sagt åt mig att jag ska raka mig, snarare tvärtom... och jag vill ha min pojkvän rakad också, mycket enklare vid orlsex,man kommer åt bättre

Svar på tråden Mode i könshår?