• Anonym (Gumman)

Mode i könshår?

En fundering om det här med raka könshåret?

Hörde på jobbet idag från några yngre tjejer att den senaste "trenden" var helrakat nu inför sommaren och att "landningsbanan" var helt ute? Ville inte lägga mig i diskussionen utan kände mig mest som 100 år även om jag bara är 31. Kanske gammalt:)

Det jag undrar över är om det har gått mode i det här med rakat könshår och om jag är antik som bara ansar bikinilinjen till sommaren.

• Svar på tråden Mode i könshår?
  • Anonym (rakad)

Men hallå!
    Ser man ut som ett barn på benen om man rakar benen?
    Ser man ut som ett barn under armarna om man rakar sej där?

Det måste ju vara samma sak då?

Jag ser garanterat ut som en kvinna även om jag rakar mej över heeela kroppen!!!

Det är inte håret som gör kvinnan!!

• Anonym (sjuk?)

Vill man raka sig gör man det, vill man inte så låter man bli.
    Hur folk gör bryr jag mig inte om.
    Alla gör som de föredrar.

Men när folk säger att rakade kvinnor ser ut som barn är det något fel.
    Varför jämför man ens ett vuxet kön med ett barns?

• Anonym (orakad)

Det är så mycket bättre för sexlivet med ett orakat underliv. (man vill väl inte se ut som en 9-åring när man har sex)

• Fru Engman
    Anonym (rakad) skrev 2006-06-09 18:30:05 följande:
    Men hallå!Ser man ut som ett barn på benen om man rakar benen?Ser man ut som ett barn under armarna om man rakar sej där?Det måste ju vara samma sak då?Jag ser garanterat ut som en kvinna även om jag rakar mej över heeela kroppen!!! Det är inte håret som gör kvinnan!!
    Håller med!!!
    Anonym (sjuk?) skrev 2006-06-09 18:31:29 följande:
    Vill man raka sig gör man det, vill man inte så låter man bli. Hur folk gör bryr jag mig inte om.Alla gör som de föredrar.Men när folk säger att rakade kvinnor ser ut som barn är det något fel. Varför jämför man ens ett vuxet kön med ett barns?
    Undrar jag med...?
    ♥Hanna&Lillis♥
  • Anonym (rakad)

9åring???

Men hallå? Är det verkligen håret som gör kvinnan?
    Räknas inte resten av kroppen?

Vill åter igen fråga om hårlösa ben och armar också gör att man ser ut som ett barn??

• Anonym

Just nu har jag rakat allt , men oftast har jag "landningsbana" . Tycker inte att det är äckligt eller att man ser ut som ett barn. Då borde man ju inte raka sig någonstans. Hår växer ju överallt. varför skulle det vara annorlunda där nere ?

men alla har olika åsikter om det, men visst kanske det är kvinnligt med mera hår, men jag känner mig inte fräch då !

• Fru Engman
    Anonym (orakad) skrev 2006-06-09 18:32:58 följande:
    Det är så mycket bättre för sexlivet med ett orakat underliv. (man vill väl inte se ut som en 9-åring när man har sex)
    Bättre med hår i munnen vid oralsex? *ryser*
    Har du testat raka någon gång?
    Så härligt sexet blir då!!!
    Eller vad menar du med "Bättre för sexlivet med ett orakat underliv"?Fundersam
    ♥Hanna&Lillis♥
  • Svamp Bob Fyrkant

Jag personligen ansar bara och rakar bikinilinjen...
    Föredrar könshåret, tycker man är vackrare med än utan och lyckligtvis harjag en make som håller med mig

• Anonym (suck)
    Anonym (aldrig) skrev 2006-06-09 17:56:12 följande:
    Personligen skulle jag aldrig raka av allt könshår.. man vill se ut som en kvinna och inte som ett barn eller??.. trima lite här och där men inte mer än så.. så jag tycker inte du är antik, inte alls
    Jag kan inte förstå hur man kan dra liknelser med ett rakat kvinnokön och ett litet barn.
    Det är en stor skillnad mellan en vuxen kvinna och et barn och det hoppas jag att alla kan se....
  • Anonym
    Svamp Bob Fyrkant skrev 2006-06-09 18:35:42 följande:
    Jag personligen ansar bara och rakar bikinilinjen...Föredrar könshåret, tycker man är vackrare med än utan och lyckligtvis harjag en make som håller med mig
    Har han haft oralsex med en helrakad mus nångång? Eller håller han med dig för att du inte vill raka?
Svar på tråden Mode i könshår?