• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Choko

Lovan: Va bra att allt är som det ska!!!

Minja: Hoppas du mår bättre och var trevligt med ett positivt besked från FK!!!

Hoppas alla får en trevlig helg! Kram!

• Tre solstrålars mamma

Minja: De där blodtrycken säger mig inget alls eftersom inte minns vad normala blodtrycket ska ligga på... Men låter iaf jobbigt att må så dåligt och synd på torktumlaren. Men är inte det just typiskt att något stort går sönder just när man har som minst med pengar eller i huvudtaget när det är en illa vald tidpunkt
    Förresten...är det inte väldigt lågt blodtryck? Visste inte att det kunde vara dåligt med lågt blodtryck, bara att man måste vara försiktigare när reser sig upp osv?! Högt blodtryck blir man väl annars inlagd för eller snittad för om det vill sig illa?.. 

Lovan: Det var skönt höra att allt var bra med kotten där inne. Och skoj som vanligt att stöta på dig i korridorerna i skolan

Nitis: SKönt att Jonte är frisk igen. Stötte förresten på Sötaste på stan idag när jag var på väg från skolan till Hm för att hämta ut kläder jag lagt undan dagen innan då mitt kort vägrade fungera. Hon har tydligen öppnat en salong på vasagatan och de gick runt och gav ut erbjudanden...billigare "testa på" eftersom de var nystartade
    Attans...kom ju på att glömde helt bort att de gift sig   Grattade bara till lilla pyret i magen...jaja.. mitt minne som vanligt..

Angående myrstacken så hade jag som vanligt hemkst gärna hängt med men måste plugga så ska hem till en studiekamrat i morgon och plugga en massa. Hon har också två små jäntor så Elli skulle få följa med så de kan leka medan vi fixar inlämningsuppgiften

Trevlig helg allesammans

• Nitis77

Tack Lovan för oväntat men mkt uppskattat besök ..hoppas du lyckades få "ut" böckerna....
    Slår en pling imorgon fm ang ev dejt på djäkneberget...

Förstår Solis att du måste plugga ..kommer fler helger!

Ingen fler än Lovan som är sugen på en träff imorgon..eller är alla upptagna m jobb/studier??

• Darling73

nitis: hade ju varit jättemysigt att ses på djäkneberget...men vi har trädgårdsdag idag..... det du!! karln håller på o jordfräser upp ALLA rabatter....vill inte ha några såna just nu....sen ska vi så gräs där och så....men annars hade vi varit med!!!!

jag är så glad nu....har mått BRA hela veckan..är inne på 6:e dagen av inte ha mått illa!!!!! och det är ju hur skönt som helst..."var det så här det kändes" ungefär!!?? visst, tröttheten håller i sig, men den står man ju ut med...bara skönt att få gå o lägga sig på kvällarna

ha en superskön helg alla kossor...och njut av solen!!!!!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Nitis77

Härligt Darling att illamåendet gett med sig!

Det bidde ingen tur till Djäkneberget..vi kom aldrig så långt
    Gick ner på stan för att uträtta lite ärrenden först, när det var klart var vi allihopa utsvultna..så det blev lunchbuffe på Strike..mkt gott!
    Efter maten var Jonte super trött å somnade..så då knatade vi runt lite mer bland butikerna samt åt glass ute i det vackra vädret..

Sen var vi så trötta i fötterna så vi började promenera hemåt, varpå Jonte vaknade och vi stannade vid första bästa lekplats för att gunga å göra sandkakor

• Darling73

SkrattandeINBJUDANSkrattande

fredagen den 13 oktober kl 14.30 - 17.00 är det 2-årskalas hos oss för alla de kossor o kalvar o tjurar som kan!!!!

förstår att det kan vara svårt att komma då, men det vore ju skoj om iaf NÅGON kunde/ville komma!!!!! fundera och skriv upp på lilla kalaslistan!!!!

2årskalas:
    *
    *
    *

• Lovan

Vad KUL Darling - vi kommer gärna!!! Tror inte att det kommer krocka med någonting i alla fall, men om det gör det så kan jag försöka pussla undan det.

fredagen den 13 oktober kl 14.30 - 17.00 är det 2-årskalas hos oss för alla de kossor o kalvar o tjurar som kan!!!!

förstår att det kan vara svårt att komma då, men det vore ju skoj om iaf NÅGON kunde/ville komma!!!!! fundera och skriv upp på lilla kalaslistan!!!!

2årskalas:

*Lovan o Tias
    *
    *

Hormonerna sjuder i min kropp! Igår satt jag och storbölade till "So you think you can dance", både när de dansade och när folk åkte ut. Ja, jag var ett stort hormonknippe. Stackars J som får leva med mig just nu. Och så storgrät jag till Sweet Home Alabama, men det är ju självklart att man gör det i alla väder.
    Darling: Jag hoppas att mitt illamående kunde lägga sig ett tag oxå, men jag är ju en månad efter dig, så jag får väl lov att vänta en månad till då... Bara det inte blir som när jag väntade Tias - då höll det ju i sig ända till v 32. Har inte morgonillamående den här gången heller, utan det kommer på eftermiddagarna och håller i sig över kvällarna. *blääääääää!!!* Så jag har inte svårt att komma upp sängen pga illamående på morgonarna i alla fall... Bara av trötthet... *suck o stön*

Men men, nu ska vi gå och lägga oss i vårt "nya" sovrum. ÄNTLIGEN har vi kunnat flytta in sängen igen, och får väl ta restan av sakerna in dit i morgon förmiddag eller nåt sånt. Ska bli så SKÖNT att få iordning i lägenheten igen!!! Men det går inte att dela på fönstret i nya balkongdörren, så det går inte att sätta in en persienn där. Så vi kikade på IKEAS hemsida efter en bambujalusi, och hittade en billig där. Såg snygga trä-persienner där oxå på hemsidan, men de var så dyra så de får glatt vänta. Men för att det inte se alldeles knasigt ut så har vi (eller jag... ) bestämt att det ska vara en likadan i vanliga fönstret oxå. Annars ser det ju helknäppt ut!!!

Kram alla kossor!

• Lovan

Om det är någon som är intresserad av att gå på IKEA med mig och Tias imorgon så hör av er! Ring i så fall hem till mig - mitt kort i mobilen har lagt av och jag väntar på ett nytt... Men så får man ju vänta i evigheter...

• Tre solstrålars mamma

Vi kommer på kalaset!!!! Men maken jobbar och just den dagen även extra sent...hela den helgen faktiskt
    Vad önskar sig lilla herren då? Något särskilt? Eller kanske något han absolut inte önskar sig som han redan har för mkt av?

2årskalas:

*Lovan o Tias
    *Solstrålen med mamma
    *

• Darling73

va roligt att ni kan komma solen o lovan!!!! det herrn önskar sig är KOMPISAR på kalset nä, allvarligt, ni behöve rinte komma med presenter...men om ni ABSOLUT vill köpa nå så går bilar, traktorer, lastbilar...ja, you name it...sånt går hem hos grabben!!!! såna lite mindre som man kan köra med...och gärna öppna luckor o dörrar på...

lovan: jag ropade nog hej lite för tidigt...har inte kännt mig så i toppform sen igår em....lite smått BLUÄÄ och uppblåst och idag fick jag lägga till DÅLIGT HUMÖR på listan...känner mig bara usch o blä.....

nåja, njut av söndagen tjejer.....

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2