• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Lovan

Inte blev de färdiga med balkongdörren igår inte!!! De var färdigsågade strax innan 12, men sen hände det ingenting! Jag åkte iväg o jobbade på eftermiddagen, och när J kom hem strax innan 17 såg han att betongen fortfarande var kvar där den stått som vägg förut! Så vi har varit grymt irriterade hela kvällen igår eftersom vi ju lånat ut Tias så att vi skulle hinna fixa iordning allt här hemma igen innan han kommer hem i eftermiddag. Men inte då! När den ena av killarna som jobbar kom i morse berättade han att traktorn som skulle frakta bort betongen aldrig dök upp igår. Han berättade att de hade ringt och ringt till den här traktorföraren utan att få svar, och när han kom i morse (traktorföraren alltså) hade "vår" kille (han som jobbar inne hos oss) frågat vart 17 han hade tagit vägen igår. "Ja, jag visste inte när jag skulle åka så jag hade stuckit vid 11.30" TACK SÅ MYCKET DÅ! Ska skriva ett argt brev till företaget och kräva att få en ordentlig ursäkt!!! Ledsen

Idag är det 2a VULet på gång. Har haft ont i magen till och från (mest hela tiden nu när jag tänker efter...) de senaste 2 veckorna, så jag är rätt så orolig att det ska sitta på fel ställe i alla fall, eller att det är två o att den ena sitter rätt men inte den andra. Förvånad Men det kan ju å andra sidan bara vara växtvärk... Ja, ni får hålla tummarna för mig nu. Ska dit klockan 14 och sen ska jag jobba från typ 15 och fram till stängning.

• Lovan

Det var okej!!! Vi såg t om hjärtat pilla på för fullt! Nu börjar det sjunka in - vi ska bli föräldrar igen!!! Det slog mig på bussen efter jobbet, och det slog mig som en slägga rätt i huvudet. Blev så rörd att jag hade väldigt nära till tårarna. Tror att jag skrämda den stackars tonåringen som satt bredvid mig. Räcka ut tungan

• Minja

GRATTIS LOVAN !!!! skönt att allt var OK.

I dag har jag varit på BM besök, inge trevligt.. blodtrycker var INTE bra 95/45 eller som hon sade det kan man ju inte skriva så det blev 95/50 som om det låter bättre.....
    HB på 113 och ett hjärtljud på 145, BM trodde det var en lite kille till där inne så det är det nog?????

Annars har min andra torktumlare lagt av på 1 vecka och jag håller på att bli galen här hemma p.g. a det.. har inte riktigt råd att köpa en ny, vi har precis köpt nya höj och sänkbara sängar och denna kostnad för en ny torktumlare passar inte just nu.. suck!!

• Lovan

Tack vänner!

Men Minja - vad jobbigt!!! *kramar om*

• JC71

Hej svejs! Åhh så sköönt jag fick vara hemma från skolan i dag. (eget arbete) tror iof inte att det kommer bli så mycket gjort, haha.

Lovan: Härligt att det var ok!

Minja: Stackare...men vad ska du göra för att få det där bättre???

• Nitis77

Lovan; Vad härligt att allt var ok

Lilla Minja då..låter inge vidare...varken m hälsan eller tumlaren   *kramar om*

Här hemma är jag barn å sambo fri en stund ..dom har knatat ner till svärmors jobb så Jonte får leka av sig lite..
    Han är mkt bättre nu..så himla skönt! Så på månd ska han få gå på dagis igen..är nog rätt less på att hänga hemma m "morsan" ??

Är det nån ko m familj som vill följa m till Myrstacken imorgon eller vid fint väder upp till Djäkneberget för lek å fika/lunch??

Ha en skön helg allihopa!

• Minja

JC och Lovan: tack! Tyvärr vet jag inte vad man kan göra så här på hemma nivå, hade det varit på sjukhuset hade de satt dropp på mig
    jag får fråga Nöten hon är ju en liten expert på detta tror jag.. efter som hon säkert får in en del som av olika anledningar INTE har blodtrycket där det skall vara

• Minja

halloj allihopa!
    Idag känner jag mig riktigt glad och gillar FK skarp...
    FK ringde hit ang min sjukpenning och berättade att det hade uppdaterat den så nu ligger jag 4000 kr om året högre än när jag fick Lilleman!!!
    UNDERBART VA!!! kanske inte gör många kronor men i varje fall att sgi höjs är ju inte fy skam tycker jag

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2