• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Minja

hej hopp i regnväderet *ja i alla fall så regnar det här*

tack för igår,super trevligt även om jag hde ett ben som somnade av mot slutet...
    Men som jag sade till äpplet, sevicen var väl inte den bästa..

Vagnen jag pratade om är en Tricar twin är en carena vagn, finns under www.brio.se
    DEt verkar som det är något för våran del här i varje fall och 1995:- tycker jag låter helt OK i prisklass för mig

• JC71

Hej tjejor!

Härligt att ni hade det trevligt i går, jag tänkte på er hela tiden!

Här mås det lika dant som i går om inte ännu värre. Typiskt när min utbildning börjar i morgon.

Lovan: Gud vad skojsigt!!! GRATTIS!!!

Härligt att ni diskuterade fler träffar/middagar, tyckte det var så trist att missa daten i går. Kom allesammans som skulle komma i går, ja förutom ja då?

• Nitis77

Tack så hemskt mkt tjejer för en UNDERBART trevlig kväll
    I luv u girls!Kyss

Å tack snälla Nöten för skjutsen hem!

Håller m Lovan; ni som inte kunde vara med, ni fanns i våra tankar

Tänkte höra hur många som skulle vara intresserade av att komma hit nån sönd. eftm i oktober/november på ett Me&i party?
    Det är absolut inget köptvång, utan jag bjuder på fika och en tjej visar deras höst/vinterkollektion....
    Tänkte det kunde vara ett sätt att träffas igen

Kram på er allihopa, å Lovan, åter igen GRATTIS till skrutten i magen...

Men nu måste jag erkänna att jag känner mig lite utanför *s*..tur jag har Gustaf..han får bli min bebis substitut  

• Minja

Nitis: Ähh njut av din lilla skrutt och ha inte så bråttom som vi andra, jag väntade ju 6 år mellan första och andra grav
    sedan att jag tog en lite snabbare denna gång är ju en annan sak

Gustav kommer att behöva sitt och du får ju inte glömma Figaro och storebror får man aldrig glömma heller, 3 småttingar är ju inte att leka med och alla med olika behov sedan har du ju en gubbe som säkert kräver att få uppmärksamhet då och då.

• Darling73

Nitis: håller med minja jag...men jag kan förstå hur du känner!!!!! men tänk på att du sen kommer ha 6 stycken bebisar att snosa på!!!!! och sen lämna tillbaka när de kräks

vi har köpt en växasäng idag till D...kanonfräsh, med madrass och kudde + täcke...850 kr....den gillade han skarpt!! ville sova i den och det fick han väl...men nu efter han fått ny blöja så ville han ner i spjälisen... men sängen står i hans rum så får han vänja sig emd den i sin egen takt.....spälsängen kommer vi ju inte att behöva förrän i juni nästa sommar kanske

mår fortfarande inte bra från förkylningen...är så matt i kroppen...var ner på stan en snabbis...höll på svimma av utmattning..hade då gått ca 45 minuter!!! visst är det väl så att man är mer känslig nu när man mår illa av grav och knappt kan äta mellan varven...men detta börjar ju bli löjligt....blir i vilket fall som helst hemma i morgon oxå...

solen: gillar ditt förslag om middag även i oktober...är på!!!! kan väl kolla upp datum sen så får vi vilka som kan när och så.....

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Lovan

Choko: Börjar det bli dags för BIM eller? Eftersom vi skulle hålla tummarna för dig? Jag testade positivt samma dag som du gjorde det förra gången, och hittills har jag BF 21a april. Skönt att det inte blir ett aprilskämt i alla fall!

Nej, dags att rensa lite kantareller som vi hittade i skogen idag. MUMS!

• Nitis77

Ni har så rätt tjejer..grabbarna här hemma kräver allihopa uppmärksamhet... var & en på sitt vis
    Haha..ja det är ju en fördel Darling när det inte är ens egna bebis 

Lovan å Solis; ska vi köra en lunch i veckan på Kåren??
    Vore himla trevligt!
    Kanske nån fler som känner för att joina oss ?

• Lovan

Nitis: Jag är i skolan tisdags, onsdag och torsdag (ev fredag för grupparbete), och jag kör GÄRNA lunch på Kåren! O skriv upp mig för ett party - vore jätteskoj!!!

• Nitis77

Lovan:
    Vad sägs om lunch på onsdag??

Antecknar att du vill komma på klädparty ..meddelar senare dag å tid, och ta GÄRNA m dig en vän!

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2