• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Tre solstrålars mamma

Tydligen så var den andra tråden stängd för fanns ingenstans att skriva trots uppdateringsförsök så hoppas jag gjorde rätt nu
    Och att alla hittar hit!!!

• Darling73

jag med här!!!!!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Darling73

PARTYKVÄLL!!!!

Lör 2 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71

Lör 23 sep Minja,Nitis, Darling, jordnöten, Solis

Lör 30 sep Minja; Nitis ,Darling, jordnöten, Solis,JC71

skickar med denna så att den inte kommer bort....vi har väl kanske mer eller mindre bestämt den 2 sept...men men...

varit på IKEA o inhandlat en hel del grejer...bla ett litet bord m 2 stolar för 229 kr!!! tyckte dte var riktigt bra pris, speciellt om man jämför med vad annat kostar... ska måla det och göra det lite fint...det var obehandlat.... kal att pyssla med sen!!!

ha det kossorna!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Minne

Jag är här och kikar på er ibland...kan berätta att jag inte kommer på ko-träffen, är i Norge på kattutställning då!
    Minne

• Minja

Hej allihopa!
    Här sitter man och funderar på livet som vanligt, tänke berätta för er alla varför jag varit och kommer att vara så tyyyysssst från och till just nu.
    Jag och sambon funderade på att skaffa hund.... men insåg att det var för dyrt såååååå det fick bli en bebis i stället med leverans efter jul

Kram till er alla...

• Minja

Minne vad tråkigt att du inte kunde komma MEN en kattdate i Norge är ju inte helt fel, hur många kissar har du nu??

• jordnöten

Minne: Synd att du inte kan haka på partykvällen!

Minja: Grattis igen

Då är vi 3 kossor som ska utöka familjen i vinter Ingen mer som går och bär på någon liten hemlighet????

• Tre solstrålars mamma

Minja: G*R*A*T*T*I*S igen *s*...för dyrt med hundvalp....hihi

Minne: Hoppas du kan komma på en annan träff!!

Säger som Nöten.... 3 styckna som kommer utöka familjen inom loppet av en månad i dec/jan. Är det fler som bär på hemligheter?...*ler*

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2