analsex är bäst?
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
kul för dig då!!!! själv tycker jag att det hålet är till för sådant som kroppen vill bli av med
Jag meeed
jätte skönt tycker jag!
får jätteont i anus om killen försöker där, vi har testatett fåtal gånger men det gör jätteont
Jag tycker bra om det men går in i olika perioder. Just nu så e det stängt
vi har försökt flera gånger med analsex..jag har varit jättek*t och avslappnad..han har värmt upp mig med fingrar haft massa glidmedel..men det funkar ändå inte..och jag var inte nervös!!
Har inte o tänker inte testa... lucka 2 är till för det som ska ut...
i början hade jag svårt för analsex, men vi testade en gång och killen blev heltänd på de..när jag såg hur mycket han tyckte om de ville jag ge det en chans..ja idag har vi köpt leksaker till för det hålet och vi experimenterar jättemycket och trivs med det båda två :)
me like!
Men sofia27 då:) ?
Närå, men det visade sig vara en hit, detta kom vi på efter x antal år:)
Gillar det jag med