analsex är bäst?
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Självklart. Börja med lite fingrar och ta det lugnt. Tänk på att det inte är bråttom. Det brukar folk glömma bort :)
jag älskar min but-plug.. den e d bästa jag har för att krydda till min å min killes sexliv
LÄNGE LEVE BUT-PLUGEN!!!
Ni som gillar analsex...lurar ni aldrig på om det skulle bli galet? Alltså denna slutmuskel kanske inte funkar lika bra om några år?
Det var ingen kritik bara undrar, skulle själv vara rädd för att äventyra det. Bli inkontinent mm. Denna muskel är ju inte gjord för att tryckas inåt. Även om man använder glidmedel så tär det ju på muskeln om man håller på med det här ofta.
Är väl lite trög kanske men måste fråga
vad är fista egentligen?
Att tillfredsställa någon med knytnäven kommer från engelskans "fistfucking"
Alltså nu är väl jag helt bakom flötet, men att fista, man kör alltså in HELA handen eller? Oj, där måste det gå åt glidmedel gissar jag..? Spännande, dessa analsex-trådar :)
Hela handen och en del av armen.. ![]()
Ja, massor med glidmedel!
Snälla...!
Det är inte konstigt att analsex får dåligt rykte och att en del påstår att slutmuskeln blir slapp om ni på fullt allvar pratar om att hela handen skall in.
Det kanhända att en del klarar att göra så efter lång träning men jag vill absolut hävda att det tillhör ytterligheterna...
Håll er till penis och/eller några fingrar och ha mycket glid så är ni på säkra sidan.
ja jösses vad säger man mer än AJ!