analsex är bäst?
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Oj vad mkt sjuka människor det finns i den här världen...
Min man har sagt att han vill testa analsex.
Det enda svar jag har åt honom är; Den dagen han kan tänka sig att få en penis i gumpen själv, eller kanske t.om. kan tänka sig att stoppa sin penis i en annan killes gump är den dagen han kan testa analsex.
För analsex är fan inte naturligt om man är tjej.
Hur kan man säga att det är fel om man inte provat..??
jag sa nej hela tiden när min kille började föra det på tal, men sen började han smeka mig lite runt analen när han slickade mig och döm om min förvåning när jag upplevde det som skönt.
jag skulle dock aldrig göra det med någon annan än med min kille. jag litar på honom till 100% och bara vetskapen att han är den enda någonsin som får den möjligheten gör min kille heltänd
idag kommer jag direkt om han har ett finger i min anal samtidigt som han slickar mig.. wow säger jag bara
Det är väl naturligt? Vem säger motsatsen? Djur gör ju det? Då är det väl naturligt? Man kommer ju inte så mycket närmare natur än så :)
ja men en avd e anonyma ovan sa att det finsn så sjuka männsikor..
är man sjuk om man hittat på ytterliggare ett sätt att njuta i sängen??
Jag har provat en gång och gör det aldrig mera... Var inte helt med på det då heller..
Nej, det är fan inte naturligt. Bög, så okej då, men det är jag inte.. Inte min man heller
En hel j-vla hand o arm i häcken....oj så naturligt. Tror inget glidmedel i världen kan rädda den ädntarmsöppningen i längden. Ok i några år men vänta till ni börjar bli till åren iaaaahaa...nice surprice. Men det är vad jag tror.
ne men hand o arm känns inte riktigt naturligt i analen, men ett fingret, en plug eller min pojkväns kuk är helt okej
och då är väl jag bög då.. i och för så gillar jag ju killar så visst. JAG ÄR BÖG!
Ngn som prövat ha analsex när tjejen ligger på rygg... samtidigt som killen även har en dildo i "musen"
Bara en fråga... undrar själv om mdet kan tänkas vara skönt....
jo jag å killen har provat det.. men jag skulle vilja ha en lite mindre dildo för att det ska fungera.. kändes lite stort, men ändå skönt