analsex är bäst?
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
jag älskar de oxå...
tarmtömmning har jag aldrig behövt ha innan. gör oftast sånt på morgonen, och det är på kvällen vi brukar ha sex. även om man har nåt i tarmen kommer det inte ut, eller fastnar på snoppen eller nåt. har iallafall vi aldrig varit med om.
Vi använder en analplugg.. Finns i massa olika storlekar, färger och former.. Även olika prisklasser. Om du inte har någon sexbutik i närheten av dig, kolla på nätet..
Där kan du oftast köpa lite billigare å även få det hemskickat i ett diskret paket..
Jag rekommenderar buttpluggen varmt!
Jag tycker oxå om analsex... Jag kommer ofta snabbare då. Men väljer absolut inte bort "vanligt" sex. Vill dessutom lägga till att det var jag som bad min sambo flera gånger att prova analsex innan han gick med på det. Han gillade det - mycket.
anonym undrar:
de finns i jätteolika formationer och funktioner! en del vibrerar och andra är av glas och en del.. ja.. möjligheterna är nästan oändliga
jag har en billig som kostade 60 spänn. jättebra! den är liten, men den sitter kvar och man behöver inte "hålla fast" den
kan ge länken om du vill. http://www.mirres.varuhus.net/
Tack anna. Nu vet jag hur den ser ut.
Måste prova en så till att börja med....
(undrar)
det är den lilla svarta jag har alltså. Jättebra att mjuka upp med!
det som är så bra med mirres är att det är fraktfritt!
Det där med tarmtömning har aldrig varit något problem för oss.. Är man inte bajsnödig så ligger det ingen avföring längst ner i tarmen.. Känner jag att jag behöver gå på toa så gör jag det och då är "problemet" ur världen..
När vi haft spontant analsex har det hänt att jag haft lite i tarmen... men min kille har sagt att det gör inget om det skulle komma bajs på kondomen eller så när vi har det. Det hör ju till liksom... har man analsex ofta så är det nästan oundvikligt att det nån gång kommer komma lite tarmrester på den
vi kör föresten alltid analt med kondom. Då kan han dra av sig den och vi har "vanligt" sex i slutet. Vill inte ha den som varit i analen i muttan!