analsex är bäst?
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
min kille gillar inte att få nå i rumpan och vi har aldrig haft analsex.
Anonym (piffen): hahaha inte är han väl homofob?
Jag brukar rida min kille.. Det funkar riktigt bra, men även att ligga på mage eller doggy-stile funkar bra
Skeden är rätt bekväm för båda.
Missionären är bäst tycker jag! Kommer på 2 röda då!
Jag gillar med analsex men ibland gör det ont. Min killes kuk är på allvar lika stor som en ölburk. Lika grov och lång. Jag har mätt. Det är inget man spontankör in.
Och för ni som gillar jämnställdhet, jag brukar fista min kille. Han älskar det och ber om det ofta.
Det ni!
Till (Handen)
Hur gör ni, alltså hur får du in honom? Min karls är abslout inte som en ölburk men ack stor ändå. Jag skulle vilja prova men *aj* det gör ju bara ont ![]()
Har du några bra förslag/tips?
*tack*
!
Hårt arbete kära kamrat :)
Nejdå, men det tar en stund. Brukar ha min buttplugg innan (älskar den) och sen kör han lite med dildon och sen blir han galen av kåthet och trycker in den.
Det kanske är hårt arbete förresten.
Jag gillar att ha pluggen så jag är rätt van.
Mycket glidmedel och tålamod är mitt bästa tips!
Ok...
Får bli det sistnämna då; mycket glidmedel och tålamod.
Tack för svaret!