• Anonym

analsex är bäst?

Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....

• Svar på tråden analsex är bäst?
  • Anonym

Rätt skönt om man är riktigt upphetsad,men helst vanlig sex tycker jag

• Anonym (Lilla jag)

Jo ibland kan jag faktiskt tycka att det är riktigt skönt..
    Både jag o min kille har uppätckt att Om jag har en buttplug bak samtidigt som han slickar mig kommer jag nästan direkt..

Haha det had ejag aldrig trott för ett halvår sen

• Anonym

NÄ jennie alla säger inte att det måste va så att båda tar och ger analsex, vissa diskuterade bara OM det va jämställt att mannen inte gjorde det. Jag anser inte att det handlar om jämställdhet, men jag förstår att frågan handlar om varför kvinnan är den som självklart måste penetreras om det finns allternativ.
    Ingen har sagt att analsex är självklart, men som du ser handlar den här tråden om det!

• Anonym (älskar åxå)

Innan jag(tjej) ville ha analsex så hade vi analsex enbart på min sambo..
    Nu har vi har båda buttplugs som vi använder flitigt.. HAN kommer på två röda då!
    Så ja, min sambo älskar att få något upp i rumpan!

• Anonym (Undrar)

En fråga bara: gör det inte ont på er att ha analsex?
    Vi har försökt och ja, jag är upphetsad och ja, vi har glidmedel, men ändå känns jag väääldigt öm efteråt...
    Vill gärna då jag själv tror att jag kommer gilla det stenhårt.
    Kan även tillägga att min sambo har en väldigt stor kuk.
    Är det fler som har analsex med stora kukar?

• Anonym (anna)

det är precis samma för mig. var killen som tog initiativet men jag gillade det inte så det tog ett par år innan jag testade igen. Då på eget initiativ, och då var det mycket bättre. Nu kan jag knappt komma utan det. Men det gäller att va försktig och hellre använda för mycket glid än för lite.

När man är väldigt upphetsad har, åtminstone jag, en benägenhet att inte känna smärta lika mycket. Och tar man för lite glid kan det däremot kännas efteråt

(undrar)
    Du kanske ska köpa en analplugg att "värma upp" med? Det har vi.. jättebra tycker jag. skön att ha inne vid "vanligt" sex också. Om vi inte "värmer upp" hålet nog mycket innan och om han börjar köra "hårt" innan jag hunnit vänja mig med den inne så kan det bli ömt.

• Anonym (Undrar)

Anonym Anna: Vad är en analplugg?
    Form, storlek och pris? *nyfiken*

• Anonym (=))

måste bara fråga, med risk att verka dum,
    hur är det med det här med tarmtömning då? Många som rekomenderar det innan, alltså att man går på toa ordentligt innan så det inte sker ngn "olycka". Vad säger ni "erfarna"?

• Anonym (Jodå)

Jag och mannen har precis slagit oss in på analsexbanan efter 6 år tillsammans. Själv är jag numer helt "fixerad" vid analsex och skulle kunna ha det varenda gång. Det är så himla skönt!

Den extra, men mycket stora, bonusen är ju att man inte riskerar att bli gravid. Vårt bästa preventinmedel hittills !

• Anonym (Jodå)

Menar naturligtvis "preventivmedel"

Svar på tråden analsex är bäst?