analsex är bäst?
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Då måste man nog ha en rätt stor anal när man drar ut armen. Eko någon?
Njuter av det man har ihop så håller jag med det är väl var och ens ensak vad vi gör i sovrummet så länge man inte skadar varann.
Njut av livet så länge det varar...
Ala:
Prova inte högriskabla saker som fisting!
Och framför allt inte under påverkat tillstånd utan att lyssna på kroppen.
Det är nämligen inte "var och ens ensak" om du hamnar på sjukhus och behöver vård. Då använder du nämligen lite av "mina" skattepengar också...
Vad vet du om fisting över huvud taget?
Inte ett dugg uppenbarligen!
Så sluta upp med dina dumma inlägg!
Nej jag "vet" ingenting.
Men eftersom DU gör det vill jag att du lägger fram lite vetenskapligt hållbart material som stödjer DIN test, nämligen att det är helt ofarligt att trycka in hela handen i anus.
Kan du inte göra det så tyycker jag du skall sluta upp med dina inlägg också.
Jag har också börjat gilla analsex. Med lite olja så är det väldigt underbart. Fick göra akut kejsararsnitt för ca en månad sen. Så vi har exprimenterat där bak:)men är dock väldigt sugen på sex som vanligt men snart så får jag det också.
Detta är min åskikt och många delar nog inte den med mig.
HA DET SÅ BRA ALLA
älskar åxå: OK då får vi väl gräva ner stridsyxan då!
Vad jag var rädd för är att inte alla har det omdömet utan gör något dumt och hastigt utan att lyssna på kroppen. Annars är jag öppen för all sex, det är inte där skon klämmer.
Förresten kan jag också bli sur på dom som envist säger att vanliga anala samlag är farliga.
Jag har då haft det regelbundet i många år och på senare tid nästan varje gång vi har sex. Inga skador eller problem här inte. Det enda jag märkt är att slemhinnan kan bli lite irriterad, antagligen av allt glidmedel, och då får man "vila" några dagar.