• Anonym

analsex är bäst?

Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....

• Svar på tråden analsex är bäst?
  • Anonym (älskar åxå)
    Anonym (I like) skrev 2006-08-13 17:41:44 följande:
    Jag som kille gillar Analfisting mycket det är så skönt att ha hela handen där med mycket glidmedel.Känna hur man blir så uppfylld i analen det är nice :)
    Ja, så känner min sambo med! Han älskar det!
  • Anonym (älskar åxå)
    Anonym (saky) skrev 2006-08-14 00:06:18 följande:
    Klart att det inte blöder för alla, det har aldrig blött för mig.
    Inte för mig heller.. Och inte för min sambo..
  • Anonym

anonym nyfiken: Det kan funka utan glidmedel om han haft snoppen i musen först. Då är den blöt ändå... Fast själv föredrar jag nog med glidmedel.

• Anonym (Mmmm)

Jag och min sambo gillar det åxå! Nu när vi provat några gånger så blir det bara bättre och bättre. Nu har vi även börjat med lite andra ställningar och det är hur skönt som helst men favvon är "skeden" för då kan jag "knipa" med benen och får då orgasmer som varar i minuter....Härligt

• Anonym (säker sex)

Vi kör analsex på slutet av samlaget.Då får han komma där bak.Vi kör utan preventivmedel. Använder ej glidmedel.Men det går bra när man är riktigt kåt o försiktig.Men är lite orolig för framtiden.För tänk om man inte kan hålla sej.Pruppar lättare nu.

• Anonym

Anonym (säker sex) nr 135

Pruppar?? Menar du pruttar?

• Anonym

"Anonym (skeptisk)

Jag var väldigt skeptisk till analsex innan.Har alltid varit öppen för nya förslag och när min nuvarande pojkvän undrade om jag gillade det och om jag ville testa det.Jag sa det att jag har aldrig haft det och ville inte än i alla fall.Han var så underbar och förstod och pressade mig aldrig.Men så hade jag mens och var sååå kåt.Analsex är numera en favorit.Plus att jag visste att han gillade det och det gjorde att jag gärna testade...
    Tur att jag gjorde det!Och min pojkvän älskar att jag gillar det!Och det gör jag!!!! "

Undrar bara varför man väljer att ha analsex då man har mens...är det bättre att få bajs på snoppen än blod??

• Anonym (älskar åxå)
    Anonym skrev 2006-08-17 13:26:51 följande:
    "Anonym (skeptisk) Jag var väldigt skeptisk till analsex innan.Har alltid varit öppen för nya förslag och när min nuvarande pojkvän undrade om jag gillade det och om jag ville testa det.Jag sa det att jag har aldrig haft det och ville inte än i alla fall.Han var så underbar och förstod och pressade mig aldrig.Men så hade jag mens och var sååå kåt.Analsex är numera en favorit.Plus att jag visste att han gillade det och det gjorde att jag gärna testade...Tur att jag gjorde det!Och min pojkvän älskar att jag gillar det!Och det gör jag!!!! "Undrar bara varför man väljer att ha analsex då man har mens...är det bättre att få bajs på snoppen än blod??
    Det är väldigt, väldigt sällan man får bajs på snoppen när man har analsex!
  • Torpedo

Väldigt, väldigt sällan, tjaaa... ska man tro en annan tråd så är det kanske inte så ovanligt ändå!

• Anonym

Nej, inte bäst, och inte ens särskilt bra i min smak. En massa besvär för att det inte ska göra ont och ändå ingen höjdare. Uthärdligt med samtidig klitorisstimulans men knappast något jag längtar efter. Har också lagt ner det helt. Gjorde det ibland med mitt ex som hade mindre penis, mest för hans skull, men med min nuvarande som är mer välutrustad är det rätt värdelöst.

• Anonym (stor k*k)

Hej,
    jag har haft analsex med tidigar killar men med min nuvarande sambo går det bara inte. 17 cm omkrets och en bra bit över 20 cm lång är det istort sett omöjligt....

• Anonym (älskar åxå)
    Torpedo skrev 2006-08-19 13:09:15 följande:
    Väldigt, väldigt sällan, tjaaa... ska man tro en annan tråd så är det kanske inte så ovanligt ändå!
    Ja, ingen jag känner har haft det problemet, om man sett till att tömma tarmen innan i alla fall.. Min bekantskapskrets är rätt stor och i stort sett alla utövar analsex..
  • Anonym

älskar oxå: "Min bekantskapskrets är rätt stor och i stort sett alla utövar analsex.."
    Har vi en generationsgrej här? Eller subkulturfenomen? Min bekantskapskrets är också stor men jag har inte en susning om vad de gör mellan lakanen .

• Anonym (älskar åxå)
    Anonym skrev 2006-08-19 19:25:08 följande:
    älskar oxå: "Min bekantskapskrets är rätt stor och i stort sett alla utövar analsex.."Har vi en generationsgrej här? Eller subkulturfenomen? Min bekantskapskrets är också stor men jag har inte en susning om vad de gör mellan lakanen .
    Generationsgrej vet jag inte.. Vi är i åldrarna 30 och upp till 45...
  • Anonym (älskar åxå)

Och vi pratar om allt och inget..

• Anonym

älskar oxå: "Generationsgrej vet jag inte.. Vi är i åldrarna 30 och upp till 45... "
    Nej, då är det nog inte det det handlar om. Låter som oss på ett ungefär. Vi pratar också om det mesta, dock ytterst sällan sex och då snarare av typen hur länge man väntat efter att man fått barn eller liknande. Faktum är att den enda som pratat analsex med mig IRL är kompisens sjuttonåriga dotter (som inte hade någon högre uppfattning om det, men det är en annan historia).

• Anonym (älskar åxå)
    Anonym skrev 2006-08-19 19:39:01 följande:
    älskar oxå: "Generationsgrej vet jag inte.. Vi är i åldrarna 30 och upp till 45... "Nej, då är det nog inte det det handlar om. Låter som oss på ett ungefär. Vi pratar också om det mesta, dock ytterst sällan sex och då snarare av typen hur länge man väntat efter att man fått barn eller liknande. Faktum är att den enda som pratat analsex med mig IRL är kompisens sjuttonåriga dotter (som inte hade någon högre uppfattning om det, men det är en annan historia).
    Vi är ett gäng som hängt ihop sen skoltiden, så vi känner varandra utan och innan. Varit med om mycket och gjort det mesta tillsammans.. Så vi är väldigt öppna mot varandra och tycker inget är för pinsamt att prata om.. Väldigt skönt faktiskt!
  • Anonym (ojojoj)

generationsfråga eller klassfråga?

• Anonym (älskar åxå)
    Anonym (ojojoj) skrev 2006-08-23 20:48:48 följande:
    generationsfråga eller klassfråga?
    Klassfråga? Hur menar du då?
Svar på tråden analsex är bäst?