analsex är bäst?
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
oh jag älskar också analsex, men däremot är min sambo inte alls förtjust i det, vilket för mig är jättetråkigt
Tydligen är jag sjuk i huvudet.
Ringmuskeln tål väldigt mycket mera än man tror.
Sålänge man tar det lugnt och försiktigt är det faktiskt ganska svårt att skada den.
Alla ni som säger att det är sjukt och onaturligt, kan ni inte hålla det för er själva?
Jag är rätt trött på att få höra att jag sjuk bara för att jag gillar att fista min kille.
Om han älskar det och jag älskar det, kan vi inte få göra vad vi vill då utan att få höra att vi är sjuka i huvudet?
Och att det drabbar er för att vi behöver vård sen och det är era skattepengar: sluta dricka alkohol och röka och köra bil för när ni sen behöver vård är det familjen fist's (jag och min kille alltså) skattepengar som går till det.
Kasta inte sten när du sitter i glashus raring!
Om du på allvar trodde att ingen gjorde något mera med ananlen än att bajsa så är du nog väldigt naiv.
Faktiskt.
Har du hört talas om analsex?
Det är när man penetrerar anus.
Du behöver inte testa och du behöver inte tycka om det men du har ingen rätt att vara elak mot dem som faktiskt vill testa eller gillar det.
Ni som gillar analsex, vilken ställning föredrar ni att ha analsex i??
Förlåt. Jag är egentligen väldigt snäll. Och naiv vill jag vara eftersom jag vill tro på en bra och snäll värld. Jag vill att det ska vara lite som Bullerbyn kring mig och alla andra. Jag tror att många äldre faktiskt har lite problem med faecesinkontinens pga att de "grejat" på ett eller annat sätt med analen. Jag jobbar inom vården och har "plockat" åtskilliga damer. I slutändan är det hålet till för bajjet.
Jag vill ha analsex, jag älskar när han pillar där nere. plus att jag har mens nu. åh jag vill verkligen testa, men jag är rädd. jag vill jag vill, men jag vet inte om jag vågar!!!!!
Ursäkta om jag lät otrevlig. Bara lite less på att få höra att jag är sjuk i huvudet.
Jag tänker lite såhär att när jag är borta och ligger på hemmet (om jag inte kört ihjäl mig innan dess) så gör det inget om hålet bara funkar till att bajsa (eller inte funkar ordentligt).
Det får bli min gåva till eftervärlden att få ta hand om mig :)
By the way, min favorit är att ligga på mage.
Det är sjukligt skönt.
Kära Handen!
Det kanske blir din gåva till dina barn om de vill förbarma sig över dig och din anal. Jag tror inte i framtiden att det finns så många som vill jobba med gamla tanter faktiskt. Förhoppningsvis är du heller inte för tjock eller stel då kan du ju plocka dig själv.
Var rädd om dig och kör försiktigt.
Godnatt.