• Anonym

analsex är bäst?

Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....

• Svar på tråden analsex är bäst?
  • Anonym

Vad har det med jämställdhet att göra? När båda njuter?
    Jo min man gillar också att få nåt i gumpen.

• Anonym

observera att jag frågar efter andra som gillar det. jag frågade inte efter er som inte gillar det. alla får gilla vad de vill.

• JozephineEriksson

Jämnställt!??!

Ni som tycker att killarna ska bli pullad i röven . Varför tycker ni det ? Blir NI kåt av det ???
    Jämnställdhet..? Hmm.. Snevriden syn på det va ????
    Om vi vänder på det då: bara för att jag "förväntar mej" att killen ska jucka mej, ska jag vara beredd på att jucka han? Eller vad menar ni..

Ps. gillar analsex IBLAND. Och jag vet inte om jag är beredd på att knulla kille i röven. Men vissa verkar tycka att man måste det bara för att han ska få i min??

• Anonym

Jag bara menar att om killarna vill ha analsex, då förutsätter de flesta att det är tjejens rövhål som ska knullas..o inte tvärtom.
    Jämnställt var faktiskt lite ironiskt...

• Anonym (Funkar la!)

Min kille, och jag, tänder på att leka med mig där bak.
    Han gillar dock att bli berörd där men inte att bli penetrerad.

• Anonym

det där med jämnställt analsex va ngt nytt! ofta tycker ju män att det är med för homosexuella att bli tagna i rumpan om man är man.
    Men jag förstår frågeställningen. Lite intressant ändå.

• Jennie med ie

Måste båda göra exat samma sak för att man ska vara jämställda? Är det DET som är jämställdhet: man ska göra _allt_ den andra gör? Om jag t ex gillar att bli bunden, är det då fel av oss att utföra den typen av sex ifall maken inte _också_ gillar att bli bunden? är vi inte jämställda annars? Skitsnack...

Givetvis ska ingen förvänta sig att få göra saker den andre inte vill, såklart.

• Anonym

jennie
    haha, du behöver väl inte ta allt så bokstavligt!! Det var ju bara en intressant frågeställning om varför det är så självklart att tjejen skall bli tagen i rumpan vid analsex!

• Jennie med ie

Anonym, jag utgår från att de som skriover menar vad de skriver, för det gör alltid jag och det bör man göra. Och det som skrivits är ju just att om inte killen också blir penetrerad i analen = inte jämställt.

Svar på tråden analsex är bäst?