analsex är bäst?
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Jag med, men periodvis..
Det e inte alltid som det känns som en toppen idé. men jag skulle aldrig byta ut det mot "vanligt" sex.
Jag testade första gången (frivilligt) med min sambo och det var väl helt ok, men inget mer.. Men ju mer analsex vi hade ju mer tyckte jag om det.. Nu älskar jag det!!
Men jag skulle inte heller byta ut det mot vanlig sex. Ser det mer som en krydda till det "vanliga" sexlivet..
Men gud vad skönt det är!
Jag gillar det jättemycket men kan inte ha det numera för min kille är alldeles för stor för det...
Men vi har leksaker och sånt till det och det är så skönt!
Testa att ha ett finger i rumpan och när det går för dig så drar du ut det...WOW säger jag bara!!!
måste ju vara en mer jämlik form av sex för då kan man ju turas om att bli tagen...varannan herrarnas varannan damernas. Gör ni så? Det ska väl inte bara vara tjejerna som ska stå för hålet om man säger så. Är killarna lika förtjusta i analsex om det är deras hål som ska penetreras?? Bara undrar....
Sista anonym: Min kille é d..här é d jag som inte ställer upp..
Har testat en gång..visst det var faktsikt inte så hemskt som jag trodde..MEN gör inte om det..blev fruktansvärt kass i magen, pumpades väl in luft, för jag blev lös i magen o gasig hela natten o dagen efteråt...Absolut inte värt det.
dessutom håller jag med...det är skiten som ska ut det hållet inget annat ändamål!
Nej, aldrig! Och om inte killen vill bli tagen där förstår jag inte hur han kan förvänta sig att få nåt tillbaks.
haha efter graven o alla stygn som lades där kan jag knappt skita så är nog inte att tänka på! ihi men kul att d funkar
Roligt att läsa att så många har det bra o skönt i sängen o VÅGAR testa nya grejer!!!
Fortfarande ingen som har det jämnstält?? Menar killarna att det är tjejerna som ska ställa upp??