analsex är bäst?
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Nix. Tycker inte det är värt besväret med all försiktighet etc som måste till för att det ska göra ont. Ett finger i öppningen vid oralsex, ja, men något större in där är värdelöst i min smak.
*skratt* "hooked" och tjej ja!
Jag har också mycket lättare att få orgasm(er) och dom är mycket intensivare än vid vaginalsex, djupare på något sätt. Men det gäller att kunna slappna av helt och ha mycket glid annars blir det obehagligt istället.
direkt när man har kommit tycker jag det känns obehagligt!
superskönt ibland och obehagligt ibland.. måste verkligen vara upplagd för det annars tar det tvärstopp. har upptäckt att olika ställningar är "lättare" än andra (bakifrån på alla fyra klart bäst)... men jag brukar alltid propsa på att han kommer i mig (på nått skumt sätt så vill jag alltid det när jag är som kåtast, fast vi har sagt att han ska komma nån annanstans innan vi börjar).. och jag brukar bli lite bubblig i magen efteråt. :)
måste tillägga, det är oftast jag som vill ha den i baken, min kille gillar vanligt sex mycket bättre.
han har fått komma i mig där bak utan kondom EN gång.. och det kändes som lavemang light, INTE behagligt
men med kondom har det blivit massor av gånger!
Min kille har aldrig fått komma där bak utan kondom.. Tanken skulle aldrig komma i min närhet
haha jag tycker det rinner mycket som det är där fram
Ja jag hade inte direkt gått med på det om man säger som så, det bara blev så
En kortis: funkar det bra om tjejen ligger på mage vid analsex?