analsex är bäst?
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Sen vi började ha analsex (mannens favorit) så har även jag börjat älska det. Nu kan jag knappt komma när vi har vanlig sex, men analsex är det inget problem. Nån mer som blivit hooked på det? tjej då menar jag.....
Hej, är tjej och gillar oxå analsex. Killen är inte lika förtjust dock
Jag har inte planerat att bli så gammal så det är nog lugnt. Eller planerat och planerat. Jag tror inte jag kommer bli det helt enkelt.
Haha nu börjar jag tänka på i Fucking Åmål när hon säger att hon hellre är glad nu än om 25 år.
Lite så är det, jag har hellre sex jag älskar nu än oroar mig för hur det kommer bli om 55 år.
Bakifrån doggystyle, eller mig liggande på magen och gubben liggande ovanpå.
Bry er inte om de kränkande inläggen, bara igonerera dem, det är bäst.
Verkar omoget Handen. Hoppas du inte har några barn ännu. För som barn älskar man sina föräldrar, de är förebilder. Har du en dotter ska du kunna tänka dig att hon stolt skulle kunna leva det liv du lever. Var rädd om dig.
Jag gillar med! Men killen är så stor så det funkar inte. Blir alltid att jag börjar blöda lite
Om 55 år....det tråkiga är ju att det kan gå tokigt före dess. Det är ju inte så ovanligt att det faktiskt gör det.
Det är ju rätt mycket som kan vara kul, skönt i livet men kanske inte är det bästa för en iallafall.
Inget säger att du först när du är gammal skulle märka av att du inte längre kan hålla tätt. Du kanske är ung fortfarande. Men det är det väl kanske värt då?
Nu menar jag -Rädd om DIG , Handen - inte bara din anal. Du verkar leva ett riskigt liv eftersom du inte tror du kommer leva så länge. Sex är viktigt, men är inte värt allt...
Jag har inga barn av en enkel anledning: jag är inte redo.
Och nej, jag är inte så omogen som ni tror. Det är bara en fasad.
Jag kommer lugna ner mig och då är jag redo för barn.
Nu är jag ung och dum och min motorcykel är alldeles för snabb för att köra lugnt med. Tyvärr.
Men tack för att ni oroar er. Blir lite rörd faktiskt :)
Kram o godnatt. Ska ta upp ämnet med min man inatt, kan ju bli spännande...
ojojoj: Och om han skruvar besvärat på sig för att han vill ha analsex?