~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
mrslind: vad jobbar du med då?
Jo, jag bor ganska nära skogen. Får väl promenera en 30-40 minuter först, men det är det värt! Det finns inte mycket som är skönare än en heldag ute i skogen tycker jag och det är väl bäst att passa på innan jakten drar igång!
Skogsbränderna har nog varit (förhållandevis) få i år, på många ställen är ju gräset mer brunt än grönt dessvärre. Kanske har människor blivit duktugare på att inte elda - eller så orkar ingen i värmen.
ja vill chatta på msn.....
p_j_sv@hotmail.com
Nu kom tidningsbudet precis. Inte för att jag prenumererar, men vi fick en lapp om att vi kunde få ett år för något ytterst lite rabbaterat pris. Usch, känns som dags att sova när tidningen levereras... Men så jobbigt att komma från datorn bara eftersom jag ändå inte kommer kunna sova på någon timme säkert.
ja vill chatta på msn.....
p_j_sv@hotmail.com
till carro, jag gick över tiden 2 veckor, han föddes vaginalt på ca 3 timmar från första värk..
jag är nog född att föda barn
1 barnet 4505 54 lång
2 barnet 4065 52 lång
3 barnet 5050 57 lång
till jag vill ha bäbis nu, jag jobbar som personlig assistent.
jasså du me:) så du jobbar åxå vaken natt? e du me själv? visst suger det?