• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Suck och suck

"och juryn själv tror ju att de ÄR fyndigare än det är."
    Och juryn själv tror ju att de är fyndigare än de är. Så skulle det stå!

• numberone

Hittat honom Pierre Bolmer... honom skall jag hejja på lite extra bara för att vi gick på samma skola *ler*

• Dhana

Jag tycker ändå denna kommentaren från Daniel ? i första uttagningen är bäst: Lät det bra inne i ditt huvud? - Jaaa, jätte bra.

Varpå Daniel svarar: Märkligt ! ( om jag nu minns rätt )

Gud vad vi skrattade här hemma.. såå störtskön kommentar.
    Men igår var dom riktigt elaka.. man kan säga NEJ tack på ett snyggare sätt.
    Visst kan det vara jobbigt att sitta och lyssna på skit. Tröttnar säkert fort....

• Pyff

Jag tyckte en annan kommentar från Daniel var roligare: "Vi söker Idol 2006, inte Riks-pucko 20006"!!!

• softsofie
    numberone skrev 2006-09-01 12:59:47 följande:
    Carl- Johan Söderström från Göteborg är så kul när han ger sin kommentar att han inte gått vidare.... HAHA!!
    vad sa han för roligt?
  • smultronbubbla

Pyff

Den kommentaren tyckte faktiskt jag också var rolig fast lite elak...

• Dhana

Lääääängtar tills nästa vecka !!!!!!

• numberone

Han sa typ efter de dissat honom helt totalt att han inte behövde deras bekfrätning. Att det var synd att de inte kände igen en bra röst när de hörde en *asg* Han sjöng som en kratta!!

• Peppa

Det skulle vara såååå roligt att komma i kontakt med några av de där tondöva som blir så otroligt arga när de får höra att de inte kan sjunga. Vill veta vilka som har sagt åt dem att de kan sjunga, föräldrarna kanske???? Och i sådant fall... varför?

• Pyff

Vad jag funderar på är detta: Alla de tondöva människor som av nån outgrundlig anledning tror att de kan sjunga, tror ni att DE kan avgöra vilka som sjunger bra eller dåligt när de lyssnar på andra??? Jag menar ta tex den fruktansvärda rosa-håriga tjejen, tänk förra säsongen när hon satt och lyssnade på uttagningarn - tror ni då att hon liksom höll med juryn och skrattade gott år de som sjöng som krattor då, eller är de lika tondöva inför andra som de är inför sig själva.............??? Intressant att veta tycker jag.

Svar på tråden Idol 2006