Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
hon Anna är ju inte klok i huvudet.... undra om hon kommer tillbaka som hon sa? för att inte tala om killen som sjöng runk-låten.... HERREGUD!!
Det jag undrade om det var riktigt det var om "aspiranten var äkta"(men det har jag ju undrat om MÅNGA! Är de ÄKTA??????
"Ja, svarade xxmeymaxxx!
Men han som vred sig med armarna???
Och att han japanen HADE en kamera med sig??
(om man VERKLIGEN haft för avsikt att söka, så undrar jag om man pallar med "sån coolhet"???
(om han nu hade som avsikt "att bara göra en plojtönt-grej så är väl avskum-aktigt bemötande från juryn inte lika allvarligt.
MEn om det är en ÄKTA sökande
så hör det inte hemma, att vara EXTREMT otäckt sarkastiskt otrevliga mot folk (som den där juryn tar sig till friheten).
DÄREMOT frustration, och lite spydighet och sarkasm kan de väl ägna sig åt!
(Runklåten ja!
DÄR gjorde inte däremot kirscti annat än rätt att hårdfört skicka ut honom!
(Är runkmannen äkta xxmeymaxx????)
Hasta: Det kan han inte vara, det är ju katastrof om man tror att de skall ta en vidare med en sån låt....
Finns det så man kan se bara de som gick vidare. En kille i min parallell klass från gymnasiet gick vidare men det står still i huvudet vad han hette.... lååång, smal, kille och jag tror han hade rutig skjorta på sig. Var i Göteborg...
Carl- Johan Söderström från Göteborg är så kul när han ger sin kommentar att han inte gått vidare.... HAHA!!
Vad sa han numberone?
Vill HA MÅNGA som driver med juryn!!!!!
DET är KUL!!!!!!!
(och juryn själv tror ju att de ÄR fyndigare än det är.
Det är också en grej som irreterar lite!)