• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming

Men shit! Har ni sett klippet "Natalie: Jag har jobbat i motvind under hela tävlingen"??
    Kan hon inte bara lägga av?? Nu tycker jag faktiskt att det var SÅ rätt att hon åkte, hon är ju SÅ dryg! "Tittarna har ju inte fått chans att se mig i mitt esse, jag har ju varit bortklippt." Jag tror att det är femte gången eller nåt som hon har tjatat om det.
    Lilla tjejen, acceptera att folk inte gillade din sång och/eller utstrålning, helt enkelt!

Förresten, är det bara jag som tycker att hon pratar som en politiker?

Kossan af Svammel
  • ming

Förresten var Danny jättebra igår! Han hade ju inte varit bra sen slutaudition i Sthlm ju, så jag var faktiskt lite trött på honom. Men när han är bra så är han BRA!

Kossan af Svammel
  • Cassiopeja

ming: Nej, hon är helt klart ett politikerämne!

Maria & Eira 060115
  • BabyJia

Igår tyckte jag flera gjorde dåligt ifrån sej...men att Cissi klara sej ännu en gång e HELT otroligt, för hon kan verkligen INTE sjunga!!!

• AW76

Ansluter mig här eftersom jag följer Idol slaviskt. Tycker dock bara att det är kul att se tävlingen, sen ger jag blanka f*n i att köpa Idolens skiva

Min favorit är Linda, jag tyckte inte hon var så himla kass igår, som juryn verkade tycka. Men det var nog det "sämsta" hon har gjort hittills, men inte dåligt.

Sen gillar jag även Marcus. De andra är sådär, de berör inte mig nämnvärt iaf.

• Cassiss

Markus var helt klart bäst!
    Fan att Cicci inte åkte ut! Hon kan ju inte sjunga

• Theolin

Tycker inte Natalie skulle åkt. Hon är ju jätteduktig.
    Ut med Erik istället tycker jag eller Cissi!!

• lieh

Är det bara jag som stör mig något otroligt på Jonas eller snäckan som han vill kallas?

Har har massa grimaser för sig hela tiden. Visst sjunger han bra men det börjar bli jobbigt att blunda när han sjunger nu.

• Coursell

Jodå..Den där snäckan är otroligt irreterande. Varför säger ingen åt honom att sluta sjåpa sig på scen?

• Älskarlivet
    ming skrev 2006-10-07 11:16:49 följande:
    Men shit! Har ni sett klippet "Natalie: Jag har jobbat i motvind under hela tävlingen"??Kan hon inte bara lägga av?? Nu tycker jag faktiskt att det var SÅ rätt att hon åkte, hon är ju SÅ dryg! "Tittarna har ju inte fått chans att se mig i mitt esse, jag har ju varit bortklippt." Jag tror att det är femte gången eller nåt som hon har tjatat om det.Lilla tjejen, acceptera att folk inte gillade din sång och/eller utstrålning, helt enkelt!Förresten, är det bara jag som tycker att hon pratar som en politiker? Kossan af Svammel
    Ja är det någon som fått TV-tid så är det ju hon.
    I och med hon fick en chans till på delfinalen så fick hon visa upp sig ännu mer.

Och som Woldvard så får man ju automatiskt mer tv-tid 'än dom andra...Man lägger liksom märke till henne mer för hon är Wildcard.

Nä igår sjönk hon som fan i mina ögon.