• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Betty2

Förresten måste jag kommentera diskussionen om att det är så många rockiga artister (som det har stått om längre bak i tråden). I går visade verkligen Markus att han kan göra annat än att sjunga rock! Det skall bli jättekul att se honom även i andra sorters låtar, tror att han kan klara av vad som helst.

• Bettiz

Jag måste säga att jag tyckte inte Markus var speciellt bra igår... Men det beror nog mycket på att jag älskar 'Balladen om Fredrik Åkare osv... ' och gillar när den sjungs med mera "riv" i rösten. Tyckte att Markus sjöng den lite väl pipigt.
    Men tidigare har jag tyckt att han varit jättebra!

• Mia888

Heja Erik säger jag bara! Snygg-Erik kan väl inte hjälpa att han ser bra ut. Han var nästan den enda som inte sjöng falskt igår.

• lieh

Nej han sjöng inte falskt. Han pratade falskt.

Gillar inte pratlåtar. Alls!

• Bettiz

Men med en Håkan Hellström låt är det ju inte så svårt att sjunga bra!

• Mia888

Har du försökt? Att sjunga den alltså, inte prata igenom den?

• ming

Jag tycker också att Erik är bra! Fattar inte varför alla klagar på honom hela tiden.

Kossan af Svammel
  • Mia888

ming: Nä, inte jag heller. Nu när han gjorde något annorlunda igår och inte sjöng "säker låt" ja, då fick han skit för det men. Tror att juryn har bestämt sig för att inte gilla honom. Han har väl redan ett färdigt koncept som de inte kan forma till. Han är fulländad med andra ord!