Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
När det stod mellan Snäckan och Natalie så var jag ganska säker på att Snäckan hade åkt, men inte då. Hoppas Snäckan åker nästa gång.
Kul att läsa att så många gillar Markus fortsätt hejja på honom.För utan er som gör det hade han inte varit där han är idag.
Heja Felicia å Danny
Markus och Jessica gillar jag.
Hur har jag kunnat missa denna tråden? Älskar ju Idol! Men måste säga som någon här ovanför: Jag älskar själva tävlingen, inte så att jag sen måste gå o köpa skiva med den som vinner.
Tidigare har jag gillat Cissi men igår var hon helt kass tycker jag. Jag stör mig på Erik! Varje gång ser det ut som att han ska börja lipa när Svartling säger att han inte gillar honom.
MING:
Hon är van han har ju sjungit hela deras tid tillsammans. Och att han är snygg vet vi ju redan
Jag kunde inte se programmet i går men spelade in det och såg det i morse.
(Var allt lite nervös när jag själv inte kunde vara med och påverka/rösta.
)
Tycker att Markus och Jessica var klart bäst i går.
Tätt följda av Danny som var överraskande bra.
Trodde att Erik, Cissi (en av mina tidigare favoriter) eller Snäckan skulle åka ut, så jag blev lite förvånad när det blev Nathalie. Iofs tycker jag inte att hon var särskilt bra i går (i början av låten hördes hon inte alls, och resten av låten var det svårt att höra VAD hon sjöng), men jag tycker nog inte att hon förtjänade att åka ut redan nu. Fast jag blev oxå bra trött på allt snack om tv-tid efteråt.