• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming

När det stod mellan Snäckan och Natalie så var jag ganska säker på att Snäckan hade åkt, men inte då. Hoppas Snäckan åker nästa gång.

Kossan af Svammel
  • ming
    Älskarlivet skrev 2006-10-07 13:47:42 följande:
    Ja är det någon som fått TV-tid så är det ju hon.I och med hon fick en chans till på delfinalen så fick hon visa upp sig ännu mer.Och som Woldvard så får man ju automatiskt mer tv-tid 'än dom andra...Man lägger liksom märke till henne mer för hon är Wildcard.Nä igår sjönk hon som fan i mina ögon.
    Hehe, jag störde mig på det redan efter att hon åkte ut på första delfinalen. Hon har liksom tagit varenda chans och intervju till att säga att hon inte fick tillräckligt med tv-tid.
    Kossan af Svammel
  • Soppa

Kul att läsa att så många gillar Markus fortsätt hejja på honom.För utan er som gör det hade han inte varit där han är idag.

• ming
    Soppa skrev 2006-10-07 13:50:46 följande:
    Kul att läsa att så många gillar Markus fortsätt hejja på honom.För utan er som gör det hade han inte varit där han är idag.
    Blir inte din syrra svartis när alla skriver att de är kära i Markus och att de tycker att han är så snygg? Jag hade nog varit skitgalen, även om det hade varit liiiiiite roligt att jag hade killen som alla ville ha!
    Kossan af Svammel
  • Bettiz

Hur har jag kunnat missa denna tråden? Älskar ju Idol! Men måste säga som någon här ovanför: Jag älskar själva tävlingen, inte så att jag sen måste gå o köpa skiva med den som vinner.

Tidigare har jag gillat Cissi men igår var hon helt kass tycker jag. Jag stör mig på Erik! Varje gång ser det ut som att han ska börja lipa när Svartling säger att han inte gillar honom.

• ming
    ming skrev 2006-10-07 13:53:20 följande:
    Soppa skrev 2006-10-07 13:50:46 följande: Kul att läsa att så många gillar Markus fortsätt hejja på honom.För utan er som gör det hade han inte varit där han är idag. Blir inte din syrra svartis när alla skriver att de är kära i Markus och att de tycker att han är så snygg? Jag hade nog varit skitgalen, även om det hade varit liiiiiite roligt att jag hade killen som alla ville ha! Kossan af Svammel
    Typ denna www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,902414,00.html
    Kossan af Svammel
  • Soppa

MING:
    Hon är van han har ju sjungit hela deras tid tillsammans. Och att han är snygg vet vi ju redan

• Betty2

Jag kunde inte se programmet i går men spelade in det och såg det i morse. (Var allt lite nervös när jag själv inte kunde vara med och påverka/rösta. )

Tycker att Markus och Jessica var klart bäst i går. Tätt följda av Danny som var överraskande bra.

Trodde att Erik, Cissi (en av mina tidigare favoriter) eller Snäckan skulle åka ut, så jag blev lite förvånad när det blev Nathalie. Iofs tycker jag inte att hon var särskilt bra i går (i början av låten hördes hon inte alls, och resten av låten var det svårt att höra VAD hon sjöng), men jag tycker nog inte att hon förtjänade att åka ut redan nu. Fast jag blev oxå bra trött på allt snack om tv-tid efteråt.