Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
ge Cissi en chans till! håller med om att hon var kass igår men jag tror hon kan om det är rätt låt....för övrigt är Danny bäst av allihopa!
Tycker kanske inte att Natalie sjöng sämst...men för mig är hon ingen pop-idol, snarare en vacker o finsjungande musikal artist!?
Håller med om att Cissi behöver en chans, rätt inställning har hon iallafall, hon kan väl glida med på det ett tag precis som Erik gör på sitt utseende!
Hoppas Johan äter,sover o tränar för fullt så han kan ha lite ny energi till nästa vecka!
Nananas - håller med dig. Nathalie är vacker som en dag
Jag har gått i samma skola som Natalie hela grundskolan och hon har verkligen sjungit jämt. Fint och vackert har det vart. Hoppades hon skulle få stanna kvar ett tag till. Fast jag tror att hon kommer få kontrakt nånstans iallafall
Danny var helt klart bäst igår :)
Håller med att "Snäckan" är otroooooligt irriterande med sitt mimspel!!! Han ser ju galen ut när han himlar med sina ögon?!
Synd, för han sjunger bra (ibland)
ming
alla klagar på Erik för att Svartling gör det?!
Erik vågade något nytt igår, det ska han ha en eloge för!
Men han kommer inte vinna Idol, det gör Markus
Av tjejerna kommer Linda gå längst, igår gjorde hon ett ganska dåligt framträdande men förra lördagen var hon lysande*SSA siar om Idol*
SweetStarAngel - jag tror också att Marcus tar hem hela skiten! Är nog rätt så övertygad om det
Läste i "skvallertidningen" expressen idag att Erik gjorde massa fula miner åt swartling då han kritiserade honom. Moget...
Nej.