• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • glammis

ge Cissi en chans till! håller med om att hon var kass igår men jag tror hon kan om det är rätt låt....för övrigt är Danny bäst av allihopa!

• Maddevg10

Tycker kanske inte att Natalie sjöng sämst...men för mig är hon ingen pop-idol, snarare en vacker o finsjungande musikal artist!?

Håller med om att Cissi behöver en chans, rätt inställning har hon iallafall, hon kan väl glida med på det ett tag precis som Erik gör på sitt utseende!

Hoppas Johan äter,sover o tränar för fullt så han kan ha lite ny energi till nästa vecka!

Mina ♥ ♥ J & V
  • Lindisen1

Nananas - håller med dig. Nathalie är vacker som en dag

• EmelieFiluren

Jag har gått i samma skola som Natalie hela grundskolan och hon har verkligen sjungit jämt. Fint och vackert har det vart. Hoppades hon skulle få stanna kvar ett tag till. Fast jag tror att hon kommer få kontrakt nånstans iallafall

• Carisma95

Håller med att "Snäckan" är otroooooligt irriterande med sitt mimspel!!! Han ser ju galen ut när han himlar med sina ögon?!
    Synd, för han sjunger bra (ibland)

• SweetStarAngel

ming
    alla klagar på Erik för att Svartling gör det?!
    Erik vågade något nytt igår, det ska han ha en eloge för!

Men han kommer inte vinna Idol, det gör Markus Av tjejerna kommer Linda gå längst, igår gjorde hon ett ganska dåligt framträdande men förra lördagen var hon lysande*SSA siar om Idol*

• Lindisen1

SweetStarAngel - jag tror också att Marcus tar hem hela skiten! Är nog rätt så övertygad om det

• Coursell

Läste i "skvallertidningen" expressen idag att Erik gjorde massa fula miner åt swartling då han kritiserade honom. Moget... Nej.

• xxmeyaxx
    aftonbladet idag.

”Jag hade mer att ge”
    Natalie Kadric, 21, skickades hem - och skyllde på att hon fått för lite utrymme i programmet.
      Uttalandet fick skarp kritik av "Idol"-juryn i natt:
      - Det är rent skitsnack av henne, dundrar Daniel Breitholtz.
       Hon kom in som wild card - och åkte ut i andra programmet.
      Natalie Kadric, 21, grät av besvikelse när kamerorna slocknade i natt.
      - Jag hade mer att ge. Klart jag är ledsen, säger hon.
      Varför röstades du ut, tror du?
      - Det känns som att jag inte syntes tillräckligt i rutan. Eftersom jag kom in sent fick tittarna inte lära känna mig på samma sätt som de andra.

"Hon var tråkig"
      Men den teorin sågas av "Idol"-juryn.
      - Hon har bara sig själv att skylla. Hon var sval och tråkig i rutan och tog inte sin chans, säger Peter Swartling.
      Daniel Breitholtz:
      - Rent skitsnack att påstå att hon inte syntes tillräckligt. Det handlar ju om att visa vad man går för när man får chansen, och hon misslyckades. Jag är inte speciellt ledsen att hon fick åka hem.

--------------

håller med juryn till 110%.
    Jag tycker att det enda Natalie har gjort är att gnälla om sin j*vla tv-tid.
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.