Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Pyff: Ja det har jag med undrat.... det vore ju rätt kul om de satt och var as sura för att de som sjunger sååå bra (läs. ur uselt) aldrig går vidare .... *fniss*
Är det IDOL idag?
Nej, repriserna går på söndag. Nästa avsnitt är på tisdag.
Men jag funderar ändå vidare på det här med "uppgjordheten" till att riktiga nitlotter ställer upp.
Programupplägget verkar vara att de VILL ha sådant.
Hur har de då lurat dit dessa floppar??
Och OM de har gjort det, så gillar jag inte att juryn kan göra sig SÅ himla roliga, på dessa människors bekostnad.
Jag tycker det är fascistiskt!
Juryn har rätt att BLI helt FRUSTRERADE och och bli helt galna på anskrämlig sång.
Men de ska vara LITE tacksamma mot dessa individer, som är med "och gör deras program" (Dessutom tycker jag att det finns både modiga och coola typer bland dem!
Som faktiskt är MYCKET vitsigare ÄN juryn! -som tror att de är SÅ himla roliga själva)
Däremot tycker jag juryn faktiskt har rätt bra omdöme om vad som är bra.
De har rätt bra koll faktiskt.
Vem var det som sa att Clabbe var ute och cykla??
Han hade ju rätt.
Den där "Peps Person -killen (look a like) sjöng faktiskt LIVLÖST,
Tjejen innan där, VAR bra! (De kan ju reglera sånt där som om de är lite pinsamma.
Hon "bjöd ju ut sig"
lite väl mycket!)
ANSKRÄMLIGT och jä-igt ohyfsat att den där Swartling att bara gå iväg (hur f-n kan man bete sig så mot folk!)
Kommer minnas den där ormkillen så länge jag lever tror jag !
Alltså jag visade det där avsnittet för sambon igår, och sen satt jag och skrattade låååångt efteråt,
så han trodde att det var åt nya aspiranter jag skrattade.
Han MÅSTE ju varit där för att driva med juryn!!
Fan vad bra han va!!!
Kommer minnas den där ormkillen så länge jag lever tror jag !
Alltså jag visade det där avsnittet för sambon igår, och sen satt jag och skrattade låååångt efteråt,
så han trodde att det var åt nya aspiranter jag skrattade.
Han MÅSTE ju varit där för att driva med juryn!!
Fan vad bra han va!!!
när den där tjejen maria sjöng "stop" o sexade sig för juryn reste sig daniel upp o gick. e det nån som vet varför? jag hängde inte riktigt me där....
Han tyckte inte om henne, men Clabbe var gubbsjuk. ![]()
Jag ska gifta mig med den där japanen! Haha, vilken skön kille. Han gjorde mig glad.
Smultronblomma"när den där tjejen maria sjöng "stop" o sexade sig för juryn reste sig daniel upp o gick. e det nån som vet varför? jag hängde inte riktigt me där...."
Jamen det var ju den tjejen jag menade.
Han (Clabbe) tyckte hon var bra, och jag förstod honom.
Hon var bra, (men hon bjöd ju ut sig lite mycket, -men sånt kan man ju altid "reglera" efteråt!).
Jag håller inte reda på vem som heter Swartling av de där (jag tycker de ser likadana ut).
Det var Daniel som gick iväg,
Och det tyckte jag var djä-igt oförskämt mot den där tjejen (bara för att han hade en konflikt med Clabbe, också. Gjorde han väl så?)
Sen satt den där Daniel och sa: "Jag, Kirsti och Peter "räddar kvar" riktiga stjärnskott,
som Clabbe ratar"
och så visades den där Peps look a like-killen,
som Clabbe tyckte gastade bara.
De andra i juryn tyckte han var helt fantastisk.
(så han fick vara kvar).
Clabbe hade ju rätt!
(Jag tyckte väl inte han bara stod och gapade kanske,
Man han sjöng livlöst!)
Men det är bra att juryn tycker olika!
Det inger mer förtroende. (tycker jag)