• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • sunzhine

Fina bilder Emelle. Hoppas att ni får en mysig fyraårsdag o att Eddie blir nöjd, såg honom i tidningen i morse.

Idag har vi städdag men just nu har vi paus o tittar på Ice age 2 o myser i soffan jag o tjejerna. Jezzie blev så besviken när hon läöste i tidningen idag, VT var o fotogaferade hennes grupp på dagis igår o sa att det skulle komma med idag men icke då. Den kommer nog imrgon får vi hoppas...

Nej nu ropar tjejen dags o titta vidare.

Ha en bra helg alla, inget direkt oväder...

• Fjanten

Grattis Odine!
    Enda tipset mot illamående från mig är att småäta typ kex och sånt. Hoppas du snart mår bättre!

tvåbarnsmimmi:
    Jag ska ha i februari, BF 9 feb.

Tyvärr har vi redan beställt en vagn, en Cango Nizza.
    Vad har du tyckt om din vagn?

• pipnu

Hej på er alla västerviksbo å alla andra !jag lämnar skutan! har hittat en bra pappa sida ! så alla mammor å pappor och blivade åxå.lev väl!!! ha det mvh från tobba isak å rebecca:)Ps:jag tycker det e otäckt med alla gäster som kommer in på profilen för dee e många. :( mann skule kunna låsa fotoalbumet för gäster utan att va pluss medlem .(Admin någott att tänka på):)

• Lena1976

Jaha då var det helg igen

På söndag ska vi ha dop...tur att ja provade dopklänningen i veckan...den var lite lite över bröstet så ja får justera om den lite....

Önskar alla en trevlig helg

• Jullan84

Någon som vill ha blöjor?
    Vipps så var de för små..
    Är ca 20 st.

1st Libero Newborn 2-5 kg
    4 st Pampers nr 2
    Och de andra är Libero mini 3-6kg.

Känns lite onödigt att slänga dom...

• väduren82

Hallå alla! tur att stormen inte kom hit ;) Va söt din son är Emelle,han har ju mycket hår ;)
    Vad gör man åt en unge som inte vill sova??
    Min tös sover väl max en timme på hela dan och vaknar många gånger per natt och vill äta *suckar* alla som va så avundsjuka på oss dom första 3 månaderna för hon sov massor och sov hela nätterna,det får vi igen nu *haha*

• FrogLeg

Hej
    Tittar förbi en snabbis

Jullan
    Barnet /barnen kan använda blöjorna när de leker med dockor senare... Så släng dem inte Ett litet tips bara *ler*

Hoppas ni andra har de bra

• Lena1976

Nu är dopet avklarat o hon var så go hela tiden....
    Sa inget då prästen döpte henne
    Jättemysigt...jag chockade alla med att sjunga för henne o inte ett öga var torrt....inte ens mina...

Har lagt ut lite nya bilder i mitt galleri

• Jullan84

Idag har jag o Oscar varit på babysim.
    Det var mysigt.

väduren82, Natalie, Majalaja och Nils var också där.

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤