¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
.uppdaterat bildgalleri!
http://www.familjeliv.se/krypin/emelle/galleri.php
Fina bilder Emelle. Hoppas att ni får en mysig fyraårsdag o att Eddie blir nöjd, såg honom i tidningen i morse.
Idag har vi städdag men just nu har vi paus o tittar på Ice age 2 o myser i soffan jag o tjejerna. Jezzie blev så besviken när hon läöste i tidningen idag, VT var o fotogaferade hennes grupp på dagis igår o sa att det skulle komma med idag men icke då. Den kommer nog imrgon får vi hoppas...
Nej nu ropar tjejen dags o titta vidare.
Ha en bra helg alla, inget direkt oväder...
Grattis Odine!
Enda tipset mot illamående från mig är att småäta typ kex och sånt. Hoppas du snart mår bättre!
tvåbarnsmimmi:
Jag ska ha i februari, BF 9 feb.
Tyvärr har vi redan beställt en vagn, en Cango Nizza.
Vad har du tyckt om din vagn?
Hej på er alla västerviksbo å alla andra !jag lämnar skutan! har hittat en bra pappa sida ! så alla mammor å pappor och blivade åxå.lev väl!!! ha det mvh från tobba isak å rebecca:)Ps:jag tycker det e otäckt med alla gäster som kommer in på profilen för dee e många. :( mann skule kunna låsa fotoalbumet för gäster utan att va pluss medlem .(Admin någott att tänka på):)
Jaha då var det helg igen
På söndag ska vi ha dop...tur att ja provade dopklänningen i veckan...den var lite lite över bröstet så ja får justera om den lite....
Önskar alla en trevlig helg
Någon som vill ha blöjor?
Vipps så var de för små..
Är ca 20 st.
1st Libero Newborn 2-5 kg
4 st Pampers nr 2
Och de andra är Libero mini 3-6kg.
Känns lite onödigt att slänga dom...
Hallå alla! tur att stormen inte kom hit ;) Va söt din son är Emelle,han har ju mycket hår ;)
Vad gör man åt en unge som inte vill sova??
Min tös sover väl max en timme på hela dan och vaknar många gånger per natt och vill äta *suckar* alla som va så avundsjuka på oss dom första 3 månaderna för hon sov massor och sov hela nätterna,det får vi igen nu *haha*
Hej
Tittar förbi en snabbis
Jullan
Barnet /barnen kan använda blöjorna när de leker med dockor senare... Så släng dem inte
Ett litet tips bara *ler*
Hoppas ni andra har de bra
Nu är dopet avklarat o hon var så go hela tiden....
Sa inget då prästen döpte henne
Jättemysigt...jag chockade alla med att sjunga för henne o inte ett öga var torrt....inte ens mina...
Har lagt ut lite nya bilder i mitt galleri
Idag har jag o Oscar varit på babysim.
Det var mysigt.
väduren82, Natalie, Majalaja och Nils var också där.