• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Anonym
    Anonym skrev 2006-12-04 14:28:17 följande:
    Vadå har man en 1½ l pet flask amellan benen är det inget kul.Det enda man kan köra in den där den får plats är i stjärten på tjejerna.Hare inte mött en enda tjej som kan ta emot mig....
    hmm så du menar att rumpa hålet e större än *muttan*?  här e iaf rumpan *tajtare än *muttan*
  • Anonym (vickevire)

SRORLEKEN SPELAR ROLL JA!
    Träffade en kille för ett par år som va skitsnygg, skitsexig kropp och helt underbart trevlig och charmig. Slutade i bingen självklart1
    Men han hade så stor att det tog 5 minuter för honom att få in den, o då va jag så blöt att det rann om mig! Sen under samlaget gjorde det så ont att jag nästan grät (tur att han va en 4-sekunders)!
    Jag hade fan ont i två dagar efter! Nej, tack!
    Sen nåt åt efter det så träffade jag en annan kille. Samma sak där, skit snygg, sexig o allt det där. Följde med honom hem. Märkte att han ville men det tog en och en halv timme för mig att få av han byxorna! När jag väl fick av dem märkte jag varför. Han hade en prinskorv! Då gav jag upp, klädde på mig o gick hem och plockade fram Mannen i byrolådan istället!
    Min nuvarande sambo har precis lagom, lite över medel och han vet vad han pysslar med-prscis i min smak!
    Tack för ordet!

• Anonym

Jodå tänjar man stjärten är den större än mutten!

• Jossanundercover

Här kommer en liten historia som jag hört av självaste Bert Karlsson

En kille och en tjej träffas och ska till att ha sex för första gången. Efter en stund utbrister tjejen "Ja det var verkligen inte någon stor apparat du hade"..Killen kontrar med "Nej,men så har han heller aldrig arbetat i så stora lokaler förr!"

Den tåls att tänka på..Man blir ju inte mindre, fastare och trängre med åren och barnen direkt

*Från Jossan som har begåvats med en sexgud med en 18 cm lång kärleksstav*

• Häxan Jia

Med tankte på den anonyma petflaskan... Lita på hans ord flickor... Många män med stora snoppar, väljer att bara ha sex med killar, just för att de har större mun och det ända stället de får in snoppen i är just rumpan... Iaf om man går på informationen som kom fram ur programmet om stora snoppar för ett tag sen

Men du mannen om du har 1½ pet flaska på längd och bredd så borde du slå dagens världsrekord i snopp storlek och kan få en plats i gunnies rekord bok...

Behöver du hjälp med mätningen så hojta

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Anonym

Inte i bredd men i längd!
    Bredden är väl mer lite mindra än en ölburk!

• Anonym
    Anonym skrev 2006-12-04 14:48:02 följande:
    Jodå tänjar man stjärten är den större än mutten!
    tror jag inte på! men är ju ingen kille o har aldrig blivit påsat i rumpan och vill inte heller! är så nöjd me *normala hålet*
  • Häxan Jia

Okej, en pet flaska är bara 33,5 cm lång, världsrekordet ligget på 37 cm om ja inte minns galet... Men du ligger inte långt efter....

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Anonym

Är medlem i horsemens club =)
    37.8 cm för att vara exakt.

• Anonym
    Anonym skrev 2006-12-04 15:00:27 följande:
    Är medlem i horsemens club =)37.8 cm för att vara exakt.
    jises va stor e de en häst kuk eller
    oj hade vart kul och testa en sån stor och se om de går
Svar på tråden Size DOES matter