• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Anonym

min sambos snopp är ca 20 cm när den e hård. vet ej omkrets men den är så pass bred att jag ofta spricker lite när vi har sex. Visst är det skönt med en stor men inte vidare skönt att spricka, ont flera dar efteråt men visst,,,,det ser verkligen manligt och snyggt ut med en stor snopp.

• Anonym

jag vet en kille som när han hade förspel kunde säga saker som "har du någonsin sett nåt så litet?" om sin egen penis, men sådär sexuell röst. det är ju ltie crazy enligt egen smak, men bra att alla inte gillar samma
    personligen bryr jag mig inte, jag är nöjd med min mans o detä r allt som behövs

• isasdream

Anonym (fakta)

Tack för informationen, bra sådan!

• Anonym (jämförare)

Varför är det egentligen så att killarna ska ha stora.... och tjejerna små.... Om du börjar skryta med att du klarar av att ta en som är 25 cm för killarna så blir dom väl inte så sugna..... men dom skulle gärna velat tala om för dig att dom har en som är 25 cm.... eller???

• gladlouise

jag antar att även detta är olika från person till person..vissa har lika skönt sex vare sig mannen har en liten eller stor..och vissa känner ingenting med en man som har en liten.
    jag tillhör den gruppen som tycker det är viktigt med en stor :)
    väldigt fint att titta på en stor kuk.
    det är mer upphetsande att se en stor kuk.
    det är skönare att ha sex när det är en stor kuk.
    och det är roligare att ge oralsex till någon med stor kuk.

:D:D

• Anonym (Njutning)

Det precis så som "gladlouise" skriver. Håller med om varje ord. Sen har jag märkt att man sällan tröttnar på en grov kuk. En grov får mig att längta hela dan. Tror att grova kukar är guds gåva till oss kvinnor....

• Anonym

Det är väl inte storleken som spelar roll. Det är hur man passar ihop. Tjejen kan vara väldigt trång och då passar en liten snopp ihop. En stor snopp passar bättre med ett stort kön hos tjejen.

• Anonym (size mater)

Klart storleken har betydelse, följde med en kille hem en gång och när han hade stoppat in den så känndes ingenting.....frågade t.o.m när han skulle stoppa in den och fick till svar att det redan var gjort.....Höll på dö av skam......Ändå har jag väldigt starka muskler där nere så visst fan skulle jag kännt något om den åtminstone var sverigegenomsnittsnormal.

Nä tur som fasen att man hittat mannen som man ska leva med resten av livet... för med honom är jag nöjd!

• KatjaMarina

Trevligare med modell större.
    Har jag alltid tyckt, dock ej alltid fått....
    Är nöjd med vad jag har idag, när jag väl får det

• Anonym

Åh jag har också haft sex med en kille som hade noll snopp alls där nere! Kände knappt något. Fick knipa hårt som in i h*lvete för att jag ville att han skulle komma snabbt så det var över!

Klart det ska va stora snoppar!!!

Men måste säga att hellre kortare snopp med större omkrets, än en långmal snopp, det är inge vidare.

Svar på tråden Size DOES matter