• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Anonym (singel)
    Häxan Jia skrev 2006-12-04 15:13:57 följande:
    Sitter och försöker komma på hur stor den största snoppen jag sett irl är.. Som en pringels burk (chips) ungefär.. tror till och med att han fick smeknamnet pringels efter det Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
     största snoppen jag har sett irl  va ca 20cm och 18cm i omkrets och jag som tyckte den va enorm
  • Häxan Jia

Ojdå... För min del är längden 20cm ganska så normal stor liksom... Jag kan ju bara definiera det utifrån mina personlinliga erfarenheter av snoppar...

Fick för mig att 18 var jätte tjockt men det var det ju inte... *fick leta fram ett måttband och kolla läget*

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Anonym (singel)
    Häxan Jia skrev 2006-12-04 15:22:59 följande:
    Ojdå... För min del är längden 20cm ganska så normal stor liksom... Jag kan ju bara definiera det utifrån mina personlinliga erfarenheter av snoppar...Fick för mig att 18 var jätte tjockt men det var det ju inte... *fick leta fram ett måttband och kolla läget* Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
    mätte öl burken den va 21cm i omkrets och SÅ stor hade inte killen  så hade nog inte 18cm i omkret ändå för som en *ölburk* va den inte hihi va kanske 16-17cm då i omkrets. 20cm tycker jag e stor då  jag bara har varit me killar som har typ ca 15cm
    min kk har jätte liten har inte mätt den men skulle gissa på ca 10cm lång/kort och omkretsen e nog inte mer än mellan 8-10cm så den e liten! och sen e han kass oxå så de blir ju inte bättre då precis
  • Häxan Jia

Byt KK... det skulle jag gjort

• Anonym (singel)
    Häxan Jia skrev 2006-12-04 15:39:34 följande:
    Byt KK... det skulle jag gjort Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
    Men va hittar man en kk då? de e ett stort problem för en ensamstående mamma känner ingen som kan ställa upp ju
  • Anonym (singel)

vi får återkomma till pratet sen måste laga middag till mina busungar nu

• Häxan Jia

Man kan hitta en över nätet...Finns sajter för det med

• Anonym (singel)
    Häxan Jia skrev 2006-12-04 18:35:36 följande:
    Man kan hitta en över nätet...Finns sajter för det med Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
    men de vågar jag inte mina barn säkerthet kommer före mina lustar
  • Anonym (singel)

har kollat på knullkontakten men de verkar vara sjukt alla e knäppa där så jag hoppade bort därifrån lika fort som jag reggade mig

• Gaalen

Anonym(singel): Går att finna shyssta kk´s på andra ställen än på knullkontakt. De där sexkontakt-sidorna brukar vara rätt extrema..
    Självklart kommer barnens säkerhet först men du kanske har någon stund över ngn gång då du kan passa på ?

Svar på tråden Size DOES matter