• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • diana och daniel

Hej allihopa!

Jag vet att min ringa ålder kanske inte är att skryta med. Men jag har en relativt stor skara med olika SNOPP storlekar bakom mig!

Och den som säger att stroleken inte har någon betydelse ljuger!
    JAg har haft gigantiska! MEn vem vill grina när man pippar?
    Att suga av går inte heller vidare bra inte att runka heller!

Detta innebär ju att det är jag som är förliten!
    för lite fitta =), för liten mun och händer!

samma sak är det åt andra hållet! MAn vill ju ha så att det känns.. men hellre grövre än smal och lång!

Jag tror det finns en för alla!

• Anonym

klart storleken spelar roll, tur att smaken är olika!

• mirre2
    Anonym (instämmer) skrev 2006-11-03 08:23:05 följande:
    Nja, bor man i en liten håla som jag så har ju brudarna inte så många val när det gäller sexpartners, så det brukar bli napp även om man ibland får med sig ett "skåp" hem. Med tillräckligt många bira innanför västen så tänker väl varken jag eller bruden så mycket på vem det är man ska göka med.
    hahahahahaha du e en rolig prick är oxå singel men har lite större krav än så
  • mirre2
    Anonym skrev 2006-11-06 17:32:02 följande:
    Vad ska man med en man till om han inte har stor/bred kuk? Män är ju så fula, ända dom duger till är om han har stor/bred kuk. Sanningen gör ont!
    garvar ihäl mig i denna tråden
  • Anonym

storleken spelar roll har träffat en kille (myskompis) som har liten *snopp* gemför han me exet och drömmer om exet när han sätter på mig och sen går de på 2sek medans exek höll på i timmar  liten för mig är under 10cm och väldigt tun så inte e jag så kräsen vill bara ha *normal snopp* men va hittar men en sån då

• Anonym

Såklart storleken spelar roll! I mitt fall handlar det om att jag INTE vill ha en man med stor penis. Det gör ju svinont, man kan inte använda vilka ställningar som helst osv.

Nä, hellre under medel än över, är min åsikt

• Anonym (maja)

HaHAHAAHAA!!! Vilken tråd!! Lägger till favoriter och följer.....

• Anonym (håller me)

ja absolut spelar snoppens strl roll...helt klart..har varit med små/medel/stora killar.. o det måste erkännas att myten om att "tjejer gillar stora kukar" inte stämmer.. jag kunde då inte fullfölja det samlaget...gjorde förjävla ont.. o inte kunde ja suga heller..haha vilken flopp det blev i sänghalmen..men gud så kul nu efteråt..haha.. Pojkvännen min har aldelles perfekt...vi kan köra alla möjliga ställningar o den e suuperbra i längd o form o tjocklek...shit, blir lite småkåt nu när ja skriver detta..hihi.. men så e det me de.. ;)

• Anonym

Vadå har man en 1½ l pet flask amellan benen är det inget kul.
    Det enda man kan köra in den där den får plats är i stjärten på tjejerna.
    Hare inte mött en enda tjej som kan ta emot mig....

• Anonym

storleken spelar roll älskar när killen har stor k*k hade en pojkv'n för nåra år sen som hade enorm de enda nackdelen va att man inte kunde ta snabbisar utan för att kunna knu**A va man tvungen och ha förspel ett bra tag och bli  riktigt våt innan..
    min kk har enormt liten  bättre än inget men inte mer..( ca9cm omkrets kanske 7cm)  och går på 3röda

Svar på tråden Size DOES matter