• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Anonym (singel)
    Häxan Jia skrev 2006-12-05 12:40:27 följande:
    (singel)Köp en dildo och bråka med spindel nätet mellan varven då Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
    *asg* 
  • Häxan Jia

(singel) Nä kanske inte...

Men det spelar ingen roll om man är mamma eller inte, ensamstående eller ej, man måste ha rätten till lite eget liv också.... Så är det bara...

Min mamma var också ensamstående under större delen av min uppväxt.... När jag blev stor så satt jag barnvakt, så att hon kom ut lite... Man måste få en paus ibland, även om det bara innebär en runda på något spa, en massage vad som helst som är för en egens skull.....

Det är ju det som gör att man orkar ge det där lilla extra som förälder till sina barn oxå.. Eller är jag helt fel ute nu?

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Häxan Jia

(singel) Fick en tanke till.... Finns det inga rara tonårs tjejjer du kan ragga upp som barnvakt då???

Jag blev ofta uppraggad på sånna uppdrag när jag var yngre av ensamstående mammor... Alltså inga totala främlingar utan bekantas bekanta eller så där.... Folk man ändå visste vilka dom var även om man sällan umgicks med dom...

• Häxan Jia

*fniss*

de finns ju massa käcka dildosar i världen.... just do it!

• Anonym (singel)

häxan  Jia: jo man behöver ju egen tid så klart även när man e mamma men inte så lätt att få det..Jo har oxå tänkt på de där me att min äldsta son kan passa sina små syskon men än är han för ung han blir ju *bara* 12år och sen har jag 2 småttingar oxå  + en snart 9årig så han klarar inte av de ansvaret över 2 små..men om ett par år så

• Charlie Bravo

Köp en sådan där uppblåsbar docka med "påle" då. Då har du alltid en vän att älska med i nöd och lust

• Häxan Jia

(singel) 

12 år klart han kan vara barnvakt, fast kanske inte över natten fören om ett par år.. men under några timmar på kvällen, så att du kan få komma ut och äta något gott eller sånt där.. det klarar han säkert....

• Anonym (singel)
    Häxan Jia skrev 2006-12-05 15:45:07 följande:
    (singel)  12 år klart han kan vara barnvakt, fast kanske inte över natten fören om ett par år.. men under några timmar på kvällen, så att du kan få komma ut och äta något gott eller sånt där.. det klarar han säkert.... Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
    uch nä de vågar jag inte har ju 2 små  och 2åringen är jätte jobbig nästan så jag blir galen  och 1åringen river allt
  • Anonym (singel)

nästan så jag blir galen själv ska de stå

• Häxan Jia

De kan jag förstå, när dom är så små.... Jag tänkte väl mer på kvällen, en stund för dig själv när dom sover.... händer det något så kan ju grabben ringa dig på mobilen typ

Fast de kanske är bättre att vänta nått år eller två, då har ju hela liga växt till sig lite

Jag var tolv när ja passade min 3 yngre syskon på kvällarna när min mamma jobbade 6,5 mil hemifrån.... fungerade prima för oss.... men så är mitt yngsta syskon 8 år yngre än mig, så de minsta här var ju lite äldre än dina...

• Anonym (???)

Visst kan storleken på snoppen kanske spela roll men det är väl även viktigt att killen vet vad han ska göra med den? En stor snopp utan känsla är väl helt ointressant?...Ännu bättre om tjejen också har lite känsla, men det hör till en helt annan fråga.

• Anonym (singel)
    Häxan Jia skrev 2006-12-05 17:17:06 följande:
    De kan jag förstå, när dom är så små.... Jag tänkte väl mer på kvällen, en stund för dig själv när dom sover.... händer det något så kan ju grabben ringa dig på mobilen typ Fast de kanske är bättre att vänta nått år eller två, då har ju hela liga växt till sig lite Jag var tolv när ja passade min 3 yngre syskon på kvällarna när min mamma jobbade 6,5 mil hemifrån.... fungerade prima för oss.... men så är mitt yngsta syskon 8 år yngre än mig, så de minsta här var ju lite äldre än dina... Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten

jag e lite av en hönsmamma som måste ha koll hela tiden därför vågar jag inte göra så! men om 3år så ska jag testa 1-2 timmar Har ju vart helt själv  från och till i 12år så 3år känns inte så länge!
    Mina barn e ju nummer 1 för mig som de ska vara läste här på fl att en liten druknade på gården  (hemma) lillan va knappt 2 år jätte hemskt men samtidigt va gjorde en så liten ute själv kan man ju undra! Blir ju mörkrädd
    Min kk Har nog blivit sur han har liksom 1 unge varannanvecka jag har 4 på heltid och sa till han att jag kan inte sitta på msn hela dagrna för de e lite skillnad på 1 unge varannanvecka och 4 på heltid då blev han sur MOGET så han kan dra kommer itne sakna sexet heller me han  ja mena 2sek sen slut va e de för något *grrr* + liten snopp på det urk

• Häxan Jia

Det är en stor skillnad på att vara förälder på heltid och på att vara det varannan vecka.... Dock skall man ju inte föringa andra personers familje roll för det. Det är inte alltid den andra parten har så stort val...

Iaf så är det ju självklart att barnen skall ha plats nr ett, så är det ju bara...

Jag förstår inte heller riktigt det där med så små barn ute själva.. Vet att mina syskon var ute och lekte också som små, men antingen så var mamma med eller så fick jag passa dom medans hon fixade någonting lite snabbt. Det blev ju aldrig lämnade vind för våg liksom...

Nu skall ja strax logga ut och gå till frissan och kapa av mig resterande hår.. Kort skall det bli Cool

• Charlie Bravo

Neeeeeeeeeeej Jia!!!! Gör det inte! Låt det fortsätta vara vildvuxet. Ju tovigare desto bättre. Vem hade någonsin trott att vi skulle få uppleva detta?

• Häxan Jia

*mohaha*

Håret är borta..... Känns så gött alltså...

• Anonym (Njutning)

Storleken har betydelse...fatta!

• Längtar efter en liten

Tycker inte storleken spelar ngn större roll,är ju inte den man ska älska,utan personen. Min kille är väl lagom stor,lite för stor tyckte jag i början men nu är jag hel nöjd

Svar på tråden Size DOES matter