Häxan Jia skrev 2006-12-05 17:17:06 följande:
De kan jag förstå, när dom är så små.... Jag tänkte väl mer på kvällen, en stund för dig själv när dom sover.... händer det något så kan ju grabben ringa dig på mobilen typ Fast de kanske är bättre att vänta nått år eller två, då har ju hela liga växt till sig lite Jag var tolv när ja passade min 3 yngre syskon på kvällarna när min mamma jobbade 6,5 mil hemifrån.... fungerade prima för oss.... men så är mitt yngsta syskon 8 år yngre än mig, så de minsta här var ju lite äldre än dina... Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
jag e lite av en hönsmamma som måste ha koll hela tiden därför vågar jag inte göra så! men om 3år så ska jag testa 1-2 timmar
Har ju vart helt själv från och till i 12år så 3år känns inte så länge!
Mina barn e ju nummer 1 för mig som de ska vara
läste här på fl att en liten druknade på gården (hemma) lillan va knappt 2 år jätte hemskt men samtidigt va gjorde en så liten ute själv kan man ju undra! Blir ju mörkrädd
Min kk Har nog blivit sur han har liksom 1 unge varannanvecka jag har 4 på heltid och sa till han att jag kan inte sitta på msn hela dagrna för de e lite skillnad på 1 unge varannanvecka och 4 på heltid då blev han sur MOGET
så han kan dra kommer itne sakna sexet heller me han ja mena 2sek sen slut va e de för något *grrr* + liten snopp på det urk