• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Häxan Jia

*flinar* en man med koll... Så du programmet för ett tag sen också eller om stora snoppar?

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Anonym

lite mindre än ölburk kollade på en ölburk o jises va stort hihi
    där ligger min kk  långt bakefter men sin lilla *mini*

• Häxan Jia

Vad tror ni anonyma om att använda ett alias??? Så slipper man blanda ihop er...

• Anonym

Japp såg det träffade några av dem på en konferans för ett tag sedan!
    Dokumentären var väl ok lite missvisande iofs men men vad skall man göra media är media!

• Häxan Jia

Media är alltid lite missvisande, men det får man ha i bakhuvudet när man bligar på tv:n...

Det var dock med en kille där som hade 21 cm snopp och jag kunde för mitt liv inte förstå vad han gjorde där???  I min världe är det ganska normalt och absolut inte så stort....

• Anonym (singel)

de e jag som skrev inlägg  nummer 102

• Häxan Jia

Hej singel...

• Häxan Jia

Sitter och försöker komma på hur stor den största snoppen jag sett irl är.. Som en pringels burk (chips) ungefär.. tror till och med att han fick smeknamnet pringels efter det

• Häxan Jia

Oj oj vad artiga vi är....

Svar på tråden Size DOES matter