• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • gladlouise

har killen liten kuk så kan jatg lika gärna strunta i att ha sex..jaG KÄNNER ÄNDÅ INGET DÅ.

• Anonym

Oj! Vänta! Jag återkommer strax... ska bara göra slut med min kille och knacka på hos grannen och kolla hans utrustning.... Hela livet verkar ju bara handla om att ha en karl med en ordentlig snabel, så här kan jag ju inte ha det!!! Strunt samma om han är trevlig, snäll, rolig... det är ju bara så ointressant i sammanhanget...

• Anonym (Me)

Jag tycker allt att större är bättre.

• Oliwa

Det är endast tjejer som har män med liten * som säger att storleken inte spelar nån roll. Klart som f-n att den har.

• SmashingMama

harkel harkel..måste bara säga att min väninna hade problem med karl som hade en stor snopp och att det finns tjejer som är lite kortare och inte vill ha en stor bonkalonk som gör ont varenda gång...

• Anonym (tjejen)

Har en kille som har liten och man känner ju för tusan ingenting det känns värdelöst ibland men jag älskar honom ju ,,, vad ska man göra? vill inte vara otrogen heller,,,

• evaviola

Hmm, det kanske är storleken på era musar som oxå spelar in?

• Anonym (liten)

Bra sagt inlägg nr 42 ! Känner lite så här med...allt är väl inte baserat på det de har mellan benen? Finns massor av annat som är viktigt,ja viktigare!

• Anonym

var går gränsen då. alltså vad anses som för liten? Bara en nyfiken kille.

Svar på tråden Size DOES matter