• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Anonym (size mater)

Så vill man kunna göra OCH känna något!
  • Anonym
    Anonym (size mater) skrev 2006-09-29 22:38:03 följande:
    Så vill man kunna göra OCH känna något!
    ASG! Vilken rolig!!
  • Anonym (glader)

Nä, liten får den verkligen inte va. jag är nöjd med min mans, 21 cm och det kan ibland kännas för stort och vilka känsliga punkter han når med den.

anonym (size mater):

He he heRolly 1

• Anonym (HÅRD!!!)

Det vicktigaste är nog höfterna på en man. en kille som inte kan dansa kan inte andvända sin... det stämmer i ganska många fall..
    Jag vill ha en hård!! det är viktigare än storleken. har haft en smal men hård och det var det bästa sexet någonsin.. synd att säga..

• Fru Engman

Min blivande man är en kratta på att dansa!!!
    Men i sängen är han en gud!!!
    Är mer än nöjd med hans kompis...
    Kram på er!

♥Hanna&Lillis♥
  • Anonym (Diva)

Gud så löjligt...testade en dunder kuk en gång..den var kass..och värdelös och gjorde så jag fick sår på min mutta...min sambos nu är inte jätte stor utan lagom och den är rena himmelriket...den får mig att känna ....himmlen ...MMMMmmmm...

Stor är inte lika med skönt....

• Anonym (missnöjd)

Klart storleken spelar en roll.
    Inte så att det blir bättre ju större men.. Min förran kille hade en ganska stor grov snopp och vi hade underbart sex.
    Min nya har en ganska liten smal snopp och det är inte alls lika skönt Vi har försökt olika ställningar men det känns typ ingenting när han tränger in i mig. Har gjort massa knipövningar för att bli mer trång men inget hjälper.
    Saknar mitt ex så enormt!!

• Anonym (big)

Klart att storleken har betydelse!
    Va tillsammans med en kille i 8 år, oskuld då vi träffades.
    Tyckte att hans kuk va stor o "perfekt"....tills jag började dejta igen...
    Han hade INTE stor om man ska jämföra. Han har haft den minsta hittills
    Han jag är tillsammans med nu måste vara guds gåva till kvinnan, gud så perfekt den är!
    Stor, grov, ådrig och lagom lång! Blir sugen bara jag tänker på honom.....

• Anonym (Njutning)

Till nr 38:

Härligt!

Har liknande erfarenheter som du. Idag fattar jag inte hur jag kunde vara tillsammans med en man med liten....

• Anonym (big)

Till nr 39

Fattar inte jag heller
    Gräset KAN vara grönare på andra sidan

Svar på tråden Size DOES matter