• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Anonym (liten)

Ingen aning...men mindre än den han har,nej.Vet inte längden,aldrig mätt,men var på väg sist,han själv ville,sa han i af...men vi vet inte varifrån man mäter och han hade något band..."Oj,då..det här kan inte stämma" hörde jag bara...så,vet inte vad som stod,om han trott den är längre än den ju är...och blev förvånad...vet inte...frågade inte vad han såg för siffra heller...när jag dels vet att det är känsligt,dels kanske mätt fel...ändå.

• Anonym (Göbben)

Jo det är sant storlek har betydelse.
    Jag kollar alltid brösten på tjejerna så de är fasta och har rättstorlek.
    Sedan skall hon ha en trång mus annars går jag vidare kan ju inte pippa ett sladderhål.
    Hatar bristningar oxå.
    Har fått börja söka mig till yngre tjejer nu då så många i min ålder är slappa å sladdriga.
    Blev tillsammans med en 18årig brud för några månader sedan, fan va skön hon är, trång å go.
    Det går inte att snacka med henne men va fan skit samma. Kan nog leva med henne några år iaf hon har ju trång mus och fasta bröst som är i lagomstorlek.

• Charlie Bravo

Tack för tipset göbben. Och vem bryr som vad bruden har innanför pannebenet i slutändan? Man är väl inte ihop för att snacka med henne i alla fall. Borde f.ö. finnas subventioner till kvinnor som fött och blivit lite slappa i mellangården. Som att älska med en sopsäck.

• Anonym (Jooo)

Rätt göbben men är dom för slappa kan man ha dom till sugning.
    Om dom är någorlunda frächa alltså.

• Anonym (Göbben)

Jo om de har stora öron som man kan hålla dem i kanske

• Anonym (instämmer)

Hade själv ett förhållande med en tjej som var lite för "slapp". Visserligen var inte förhållandet det bästa, men sexet blev aldrig bra så visst spelar storleken roll, även på tjejer (fast då gäller det omvända).

• Anonym

Har varit med en man som hade en väldigt liten en , kändes inget alls .. men han gav mig full njutelse på annat sätt ..
    En som hade en väldigt lång o smal .. gjorde skitont o ha sex med honom .. jag var väldigt högljudd av smärtan.. han trodde ja njöt..
    man har testat stora som små .. o jag säger bara en sak..
    Min som jag har nu .. han har perfekt storlek enligt mitt tycke .. hans ex kanske inte kände samma som jag .
    O kan vi inte ta upp den här biten om svarta killar med om att de ska vara så välutrustade ..
    NOT my ex .. hans var inte stor precis..
    Många killar har frågat mig flera ggr om storleken har betydelse och om svarta killar har stora..
    För det de ser när de har gemensam dusch är ju inte samma som vi ser när vi har sex..
    Storleken har betydelse om de inte kan kompensera sin storlek med annat .. så känner jag ..

• Anonym (larvigt)

HAHA,men ursäkta!

Alla gubbar med små snoppar.....tar ni åt er eller?? fan va ni hoppar på kvinnorna helt plötsligt och en av er hatar bristningar.

och slapp fitta mm........oj oj oj...snacka om att ta åt er...

Jag har haft både små och mellan,och stor snabel på 20+ och självklart så är ju snabeln som e större skönare!

Och jag är INTE slapp.jag känner av små snorrar med så klart,men större dessto bättre

Och ni som säger att tjejer inte behöver ha något innanför panbenet...Hahahah men är det för att hon ska vara så korkad och inte uppfatta dig som dum i huvudet???

jag bara undrar..........

• Sommaren22juni1979

Det är inte storleken det hänger på alltid..
    Det är sättet att hantera sin snok på.
    Jag uppskattar inte alltid pang på eller gnugga eller liknande..
    Ibland vill man inte alltid ha in den i hålet.
    Men det finns vi tjejer som inte passar för vissa killar om vi pratar storleken då..
    För alla är vi olika stora o slappa , vissa tjejer kanske uppfattar vissa snoppisar som stora , medans några som uppfattar dem som små !

Killar dressera era små liv , och så får vi gympa upp våra hål.. hahhahahahaha

• Anonym (Njutning)

Att det alltid ska krånglas när det gäller storleken. Jag tror inte att någon kvinna vill ha en liten pillerdrill, så är det ju bara. Fatta!

Svar på tråden Size DOES matter