• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Anonym

SIZE DOES MATTER!!! Tro mig! Hade en koreansk pojkvän och det fungerade bara inte!!! kändes inte bra alls....

• Anonym (instämmer)

Finns väl en del brudar som lackat ur när man daskat till dem i "fejan" med slangen, men har man en rejäl doning så ska man ju använda den också. För övrigt håller jag med om ett par stora lökar gör sitt till för att få igång mig. Man vill ju ha något att borra ner huvudet i.

• Anonym (instämmer)

Ett tips till alla killar.

Är själv singel och tänker så förbli ett tag till, men man vill ju få arbeta lite med höftpartiet då och då så det händer att jag släpar med mig något fruntimmer hem från krogen på helgerna. Dock har jag absolut ingen lust att ha personen ifråga kvar över natten så jag har som vana att efter sexet säga att "jaha, då har man fått tömma påsen, då ska jag bara gå och skita också så är man man redo för en ny dag". Slår aldrig fel. Brukar få äta min söndagsfrukost i fred ;)

• Anonym (stor tack)

anonym instämmer

å du får me dig tjejer hem?
    undrar va det är för blåsta tjejer..

"huga dig så kugar jag dig"*asg*

har aldrig hört nåt så löjligt,,hahahhahaa...
    hoppas du inte menar allvar me att säga så,,
    för det skulle vatt gaaaaanska pinigt..

• Anonym

nej, men det är väl självklart... att det som händer i "instämmer"s inlägg är ju bara fantasier...

• Anonym (instämmer)

Nja, bor man i en liten håla som jag så har ju brudarna inte så många val när det gäller sexpartners, så det brukar bli napp även om man ibland får med sig ett "skåp" hem. Med tillräckligt många bira innanför västen så tänker väl varken jag eller bruden så mycket på vem det är man ska göka med.

• Anonym (stor tack)

anonym instämmer

mmmm det låter romantiskt

• gbg02

Ju större kuken är ju kåtare blir jag. Små/smala kukar är helt värdelösa, skulle aldrig ha ett förhållande med en som hade liten/smal.

• Anonym

Vad ska man med en man till om han inte har stor/bred kuk? Män är ju så fula, ända dom duger till är om han har stor/bred kuk. Sanningen gör ont!

• Anonym

storleken har betydelse!!

jag gillar den större varianten, och min man har den största jag träffat på!

Svar på tråden Size DOES matter