• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Anonym (Göbben)

Anonym (larvigt)

Det kallas ironi

• Anonym (Göbben)

Anonym (larvigt)

Och kommentaren "Och ni som säger att tjejer inte behöver ha något innanför pannpanet"
    drev med tidigare tidigare inlägg där det framgår att viktigaste i förhållandet är en stor penis.

Men det är klart alla greppar inte iron och sarkasm.
    Låter det vara osagt om det har med intelligens eller inte att göra efter som jag inte känner dig.

• Rivdottir

okeej...storleken enligt mig betyder inte i sig särskilt mycket. det är mest hur dom uppför sig sexuellt.
    Om killen kan sina grejjer så e allt lugnt ;D

• Anonym (enkelt val)

Det är naturligtvis massor av saker som spelar in om sexet är bra eller inte. Jag har haft både bra och dåliga stora och bra och dåliga små. Svårt att jämföra sexupplevelser endast på penisens storlek.

Men om man hypotetiskt sett jämför sex med 2 killar som är exakt lika i allt annat (kärlek, passion, påhittighet, teknik osv osv)och den ena har en liten penis och den andra en stor.

Valet är busenkelt!!

• Anonym (stor tack)

storleken HAR betydelse ja!!

jag skiter väl i om killen i fråga vet hur han ska sköta sin lilla lilla topps som han kallar snopp,,
    e den liten så känns d inte endå.

visst kan han ge njutning på andra sätt,,men nu snackar vi om njutning genom KUKEN!!

INTE FINGRARNA eller nåt annat..

• Anonym (instämmer)

Själv brukar jag säga till brudarna att "huga dig så jag kan kuga dig" och det krävs det en rejäl dase för att klara av. "Big is better".

• bondis

hmm spela roll bara man gillar varandra finns andra sätt att få tjejen att njuta..

• Anonym

Anonym (instämmer)
    blir de inte väldigt avtända när du säger så.... det hade iaf jag blivit

• Gixxerpappa

Nu blir jag alldeles förvirrad!! Är det som ni skriver här en bild av verkligheten så är det lite skrämmande. Alla killar som tittat till på en tjej med stora bröst ha väl fått höra att man är ytlig!?
    För det är ju samma sak att större bröst är mera att klämma på? eller?

Svar på tråden Size DOES matter