• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Anonym (singel)
    Häxan Jia skrev 2006-12-05 12:19:51 följande:
    (singel)Nej vad trist... Har du ingen som kan passa över en natt då, kanske en mormor/morfar/moster eller dylikt?Sicka as till pappor då *grrr* Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
    nä har ingen asså INGEN då har barnen alltid hemma de e den tuffa verkligheten jag lever i mina föräldrar är i livet och relativt unga oxå men de hjälper mig aldrig så har ingen Men efter flera år i ensamheten så vänjer man sig
  • Gaalen

(singel).. det behöver ju inte vara nattetid heller.. En snabbis kan man ju ta när och hur som helst :P

• Anonym (singel)

me unga menar  jag mamma 51år pappa 55år så de e inte gamla o skrotiga så de inte orkar hjälpa till de vill bara inte!

• Anonym (singel)
    Gaalen skrev 2006-12-05 12:35:27 följande:
    (singel).. det behöver ju inte vara nattetid heller.. En snabbis kan man ju ta när och hur som helst :P
    sant men svårt när barnen alltid e hemma men detta är väll mitt öde! Får mysa om 20 år då när man har fått spindel nätt på muttan
  • Häxan Jia

(singel)

Så där skall man inte behöva leva..... Vänner då, nån tjej kompis som kan ställa upp som barnvakt...

Jag blir ju helt knäckt när jag läser ju....  För mig är det väldigt svårt att förstå att det finns familjer som inte finns där för varandra. Jag är så van vid min egen som adopterar in alla som kommer i närheten rakt i i familjens hjärta.. Alla hjälper alla och finns där om man behöver dom...  Kan ju dock informera om att min familj chockat många andra mellan varven... Men för mig är det ju normalt, det är först som vuxen som jag börjat inse att det nog är ganska så ovanligt ändå...

Det är trist för jag tror ju stenhårt på att människan är en social varelse och att flocken ger trygghet i det långa loppet...

Nu hamnar vi ju helt off topic.. du är mycket välkommen att skriva och prata privat i min inkorg om du vill.. så slipper vi kanske få skäll för att vi förstör tråden...

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Anonym (singel)

va ni är snälla som försöker hjälpa mig

• Häxan Jia

(singel)

Köp en dildo och bråka med spindel nätet mellan varven då

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Gaalen

Stackare.. Lider med dig...
    men det måste ju nästan gå att fixa på ngt sätt tycker jag *funderar*

• Anonym (singel)
    Häxan Jia skrev 2006-12-05 12:39:11 följande:
    (singel)Så där skall man inte behöva leva..... Vänner då, nån tjej kompis som kan ställa upp som barnvakt...Jag blir ju helt knäckt när jag läser ju....  För mig är det väldigt svårt att förstå att det finns familjer som inte finns där för varandra. Jag är så van vid min egen som adopterar in alla som kommer i närheten rakt i i familjens hjärta.. Alla hjälper alla och finns där om man behöver dom...  Kan ju dock informera om att min familj chockat många andra mellan varven... Men för mig är det ju normalt, det är först som vuxen som jag börjat inse att det nog är ganska så ovanligt ändå...Det är trist för jag tror ju stenhårt på att människan är en social varelse och att flocken ger trygghet i det långa loppet...Nu hamnar vi ju helt off topic.. du är mycket välkommen att skriva och prata privat i min inkorg om du vill.. så slipper vi kanske få skäll för att vi förstör tråden... Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
    nä inga kompisar som ställer upp heller de har så att säga fullt upp me sitt.Men jag vet ju inget annat så kan itne sakna något annat heller!
Svar på tråden Size DOES matter