• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • cruZZe

Häxan Jia: Ja men det antal kvinnor som tycker det är gudomligt skönt att föda barn måste väl ändå vara fruktansvärt lätträknade?

• MammaSandy

Tycker väl 20 cm är helt ok enligt mig!

Däremot har jag vart med en monster en ggn det var inte ens roligt! :-S

• MammaSandy

Eller men min favorit har ca 20 cm och det är helt perfekt!

• Häxan Jia

cruZZe...

Tror nog att dom är väldigt lätträknade....

Vad jag ville påpeka är ju att en vagina är mer töjbar på bredden än på längden....

• cruZZe

Häxan Jia: Ja men en vagina blir tro det eller ej även djupare vid upphetsning.

• Häxan Jia

Jag personligen tycker att min sambo är perfekt... och mycket av det har ju med vana att göra.... den kunde dock varit kortare, just för att det gör ont i vissa ställningar eller när man inte är helt beredd liksom....

• Anonym

Ja inte känner man ju särskillt mkt med en kille som har under 14-15 cm & då är jag trång, men lite i sig vill man ju som tjej ha

• Häxan Jia

cruZZe.. jag vet om det, men där talar vi oftast om någon cm hit lr dit..... den kan inte tänja sig på längden hur mycket som helst...

En penis med erektion är inte lika stor varje gång heller....

• Häxan Jia

Fördelen med en mindre snopp är ju att man kan tillåta sig att bli knullad skiten ur, utan oro..

• Andreas tjej

Om vi pratar längd på snoppen och inte omkrets så tycker jag följande....

Jag tycker att storleken inte spelar roll så länge den inte är extrem åt något håll.
    Både pyttesmå och bautastora snoppar går fetbort.

Lagom är bäst.

Svar på tråden Stora snoppar?