• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym (Jaaa!)

Jag har sett en jättestor OCH hård. Blev lite skraj först, men det var inte illa alls... helt otroligt najs vill jag lova. den var grov, lång och hård. Mmmmm...

• Lobu

cruzze

Woowe den måste verkligen vara "mission impossible"....nja det kanske är lite överdrivet

• Anonym (hehehe)

En stor en främjer ju ögat kanske
    men som sagt, så tycker jag ju framför allt att han ska kunna andvända dethan har stor/som små/medel + kunna andända sig av sina fingrar BRA!

för inte är det många tjejer somkommer av lite in & ut.

• Anonym (Aj!)

Jan 39 precis! det skiljer mellan gångerna på samma tjej! "Rätt" tid i månaden + att hon är extremt k*t så kan det funka med dunka dunka ;)
    Och spiralers trådar ska inte klippas kort (som en del BM gör) utan vara långa så att dom lindar upp sig därinne istället för att vara som korta barr.

• good  sina

jag har haft ett kort förhållande med en riktigt välutrustad kille.. tjejkompisarna tror jag skojade när jag visade med händerna hur stor o tjock den var. grejen var den att den var för stor. o sexet var smärtsamt.. fasten hur mkt förspel o glidmedel vi andvände.. och oralsex gick inte. jag kan få in hela min hand i min mun. o jag kunde knapt gapa över hand ollon.. så de var en upplevelse men då rakt inget för mig.. och den var inte snygg o se på bara grotesk o ådrig.

• Gixxerpappa

Jag som alltid har trott att min balle duger 18,8 i längd och 16 i omkrets. Men ska man tro den här tråden så är det ju barhertighets sex man fått!?

• Häxan Jia

Gixxerpappa... Om det är intrycket du fått så har du inte läst hela tråden ordentligt 

• Neko

Gixxerpappa,

Kan inte tänka mej att någon tycker att det är lite. Du har lika stor i omkrets som min sambo har och jag kan inte ta runt hans med handen - avsugning är också i stort sett uteslutet eftersom jag inte kan få in den i munnen utan att få kramp i käkarna :P

• Camillae

Intressant ämne,har ej heller förrut trott att storleken spelar någon roll men har lärt mig på senare år att det spelar roll ;-D

• Gixxerpappa

Min fru brukar suga o gottasej på den så det funkar ju. Vad jag vill säga är att jag aldrig har funderar så mycket på det förut. Men efter att ha läst någre trådar här blev jag tvungen att mäta. Det har alltid funkat med tjejer så jag har inte reflekterat över det. Men okej min fru såg väl inte så sugen ut när jag fråga om hon
    skulle bry sej om att min bara var 10 cm med stånd.

Svar på tråden Stora snoppar?