• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym

den största jag haft var 23-24 cm lång och Jättegrov! *SUCK* varför höll man inte ihop med honom?!

• Anonym

min sambos är 19 och väldigt snygg liksom och det är bästa sexet! större tycker jag bara gör ont..max är 26 och då hade jag ont dagar efteråt!
    så lagom size och att de vet hur de ska använda den är väl viktigast! klyshigt men sant!

• Anonym

Vad räknar ni som en liten k*k? i storlek, eftersom störst verkar ju ni tycka är bäst. men vill bara veta vad liten "räknas" som.

jag gillar nog min sambos bäst, den är perfekt. har inte haft bättre!

• Anonym

undrar också var ni räknar som en liten, en som duger, en som är för stor

• Anonym (Stora ;-))

Jag hade en pojkvän ett tag som var STOR!!!! Den var 29 lång och enormt grov. Vid första tillfället fick jag inte ta på honom med mina händer. Han hade verkligen haft problem med tjejer som skrikigt rakt ut av att bara se den. Måste erkänna att när jag såg den (gång nummer 2) vart jag väldigt fundersam om det verkligen var samma kille, "den där skulle jag aldrig få in!"
    Men, det funkade ju...
    Jag gjorde slut och vi sprang på varandra ett par år senare och trillade i säng, men då tyckte jag att han nästan såg vanskapt ut. Han var väldigt smal och den där jätte dasen mellan benen... Hmm.. Sen har jag råkat på allt från micro till mastodont och måste ju säga att jag föredra större, men inte som mitt ex. Den jag har nu (min man alltså, jag har inte skaffat en snorre) är 19 cm och omkretsen har jag inte mätt, men den är perfekt. Fast efter barnet känns den lite för stor ibland.

• esperando

Här är en till som beundrar Erica27 För att svara hennes fråga; Jag tycker storlek spelar roll...Har varit med en kille som hade en sån liten ...jag kände ingenting... ...Så ja, jag tycker storlek mdium-stor är att föredra...

• Anonym

Klart man föredrar stor och grov framför värdelös liten/smal.

• Erica27

Ser att ni har diskuterat hur jag ville "gå private" bland annat. Får väl göra ett litet klargörande då kanske. Visst, jag kan diskutera det mesta här - utan att vara anonym. Men det kan ju faktiskt finnas ggr då man verkligen vill ställa en fråga eller två utan att hela FL får reda på det. Konstigare är det inte.

• Tvillingfarsa

Jag tycker att det är rätt fascinerande hur många det är som varit med killar som är "stora"

Med tanke på att medellängden på människans penis är 13 cm.

Själv så har jag faktist inte en susning om hur stor min är. Har aldrig varit intresserad av att veta det, men antar att den är "normal".

Sen har det ju kommit fram tidigare att många mäter helt galet.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Anonym (hahaha)

svar på frågan vad som anses litet= som mitt lillfinger är litet, tro mej,,,har upplevt nåt sånt.Alltså allt under 13 cm och smalt är en katastrof tyvärr, sen över 20 lång och grov anser jag som stort.För stort faktiskt pga att du inte kan sitta helt på den när du ska rida.Det gör ont och är inte alls kul då.Visst är det skönt men kan ej tas längst in pga smärtor då.
    Men hellre för stor än för liten iaf! Min egen sambo är för stor.ca 23 cm och grov.

Svar på tråden Stora snoppar?