• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Häxan Jia

Andreas tjej.. definiera gärna lagom med mått.... Då lagom precis som ordet normal varierar hos varje individ...

• Anonym (hehehe)

Normal är väl ca 17 cm för mig ungefär.

hehe men däremot kan jag ju klämma in att små snoppar kan man bli knullad skiten ur & efter ett tag känna
    "give up stand up" typ hahhaa.... när man själv blir våt, vill man ju ha lite trängsel

• Häxan Jia

som sagt allt är relativt och smaken är olika....

• Neko

Jag tror att det ultimata för mej skulle kanske vara 13-14 cm i längd och ca 11-12 cm i omkrets :) Fast mindre skulle inte göra något heller :P

• Häxan Jia

Jag har svårt för att ge ett ultimat mått faktiskt, kanske för att jag aldrig brytt mig så mycket om det där... Jag har muskler och jag har vett på att använda dom och träna dom....

Men ja tror lite som neko att man kan använda dom och klämma åt bättre på en lite mindre snopp än på en stor, eftersom den stora liksom redan fyllt ut allt... Jag kan ibland känns så med min sambo att jag inte kan klämma som jag vill på ett kontrollerat sätt, just för att det redan är fullt.... Dock är det ju en annan femma när jag får orgasm, men då klämmer det ju till oavsett och totalt okontrollerat...

• Jan 39

Det är ju inte roligt när man så att säga dunkar i botten så att det gör ont i tjejen.
    (För att inte tala om fasan när man rispas av en spiral!)
    Men jag tror att frågan är ganska meningslös: just för att vad som är "bra" inte har bara med snorrens storlek att göra utan är individuellt för tjejerna, efetrsom de är olika stora och det även skiftar mellan gångerna för en och samma tjej.

• Anonym

Häxan Jia

Typ mellan 14-20 erigerad.

• FruRundberg

Min älskling har den mest perfekta jag någonsin vart med om!! fyller mig precis lagom! Han är grov och stor.. precis sådär så det börjar vattnas så fort man ser den!
    & he can use it! *ler*

• Anonym (Mys)

Min sambos är i hästväg :) Och den är helt underbar....

Svar på tråden Stora snoppar?