• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym

genomsnittslängden på svenska kvinnors slidor är 10 cm. vilket väl borde passa ganska bra med medelsnoppen...

• Anonym

skulle ju vilja träffa en bamse , vore ju så coolt

• Anonym (testat)

Jag träffa en kille en gång för många år sen som hade en så stor och grov att den knappt gick in!
    Inte så skönt direkt.
    Min man har däremot en skönare k-k, ganska stor med men inte monsterstor!

• Anonym

min sambo är välutrustad hela 24 cm och skulle tippa på ca 19cm i omkrets och jag bara älskar den!!!!

• kid

Har haft (o)turen att träffa på två enorma snoppar i mitt liv.
    Den första var så stor att jag knappt kunde sitta efteråt utan hade smärtor i flera dagar. Behöver jag tillägga att den relationen inte höll så länge alls :)

Den andra var i samma size men vi höll ut.. dock blev sexlivet rätt trist och väldigt sällan. Var mest aj, oj, nej ont, så något exprimenterande blev det aldrig. Efter ett par år tog det slut av andra skäl..

Lagom är bäst! Tekniken och samspelet är helt klart viktigast!

• Tvillingfarsa
    Anonym skrev 2006-10-30 16:11:07 följande:
    min sambo är välutrustad hela 24 cm och skulle tippa på ca 19cm i omkrets och jag bara älskar den!!!!
    Vi vet redan att 50% av sveriges tjejer har killar med monsterutrustning.
    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • cruZZe

Men om medelsnittsmuttan är 10cm djup så måste väl dessa fruntimmer som har killar med minst 22cm vara begåvade med en mkt stor mutta? Vilken tur att just de storkukade och vidfittade har hittat varandra

• Häxan Jia

ha ha ha asgarv....

Det är nog väldigt få kvinnor som får in något så långt.... Medel på en vagina ligger dock på 12-14 cm, det är normalvärdet... sedan är ju alla olika precis som med killar snoppar...

Den bästa turen man kan ha är väl att träffa någon som passar en som handen i handsken, oavsett egentlig storlek...

• Häxan Jia

vidfittade som du så fint uttrycker det är alla kvinnor... Hur tusan tror du ett barn annars kommer ut??? *bara undrar*

• Neko

Jag föredrar mindre, tycker det gör ont med större. Dessutom så känns det skönare för mej ifall jag får knipa om den lite istället för att bli uppfylld till bristningsgränsen så att det inte spelar någon roll om jag kniper eller inte.

Min sambo har 16 cm i omkrets och det är tyvärr alldeles för mycket för mej, gör ont :/ Jag tycker att det är allra skönast efter att han har fått orgasm och den blir mycket mindre, ifall han inte har dragit ut den ännu.

Jag tycker att det skulle vara intressant att prova ha sex med någon som hade ganska liten, typ en bit under medel, jag tror att det skulle kännas mycket bättre för mej. Nu skulle jag ju givetvis inte lämna min sambo för detta för sex är inte allt men det är bara en fantasi jag har.

Jag har dock fått barn, och är ändå inte vidfittad eller vad man ska kalla det. Slidan utvidgas ju när man är gravid och vid en förlossning pga hormoner och drar ihop sig efteråt. Sedan är det inte speciellt skönt att få barn heller :P

Svar på tråden Stora snoppar?