• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym

Min sambos är på gränsen till för lång och den är runt 18 cm. Alla ställningar fungerar inte alltid, men ofta är det också helt perfekt. Grovleken vet jag inte riktigt, men vanliga kondomer fungerar i alla fall inte.

Jag skulle inte vilja ha en större, men inte en mindre heller. Tidigare killar har inte alls känt lika sköna och det är underbart att verkligen känna något istället för att försöka stimulera klitoris hela tiden...

• jonteg

Nu blev jag nyfiken... Hur skall man mäta för att få rätt mått? Det kan ju bli någon/några centimeters skillnad beroende på hur man definierar var "roten" är. Är grovleken ett medelmått på omkretsen eller är det grövsta stället?

• Anonym

jag har 14cm stolt som fan e jag för jag kan till fredställa min kvinna med den de är inte storleken de handlar om utan tekniken

• Anonym

Medelsvenssonsnoppen är bäst!!! Allt över 17 cm går bort för mig för det gör bara ont. Ingen mening med en jättesnopp om man iaf bara kan använda halva liksom. Hellre liten snopp och action än jättesnopp och vaniljsex

• Missix

Det är ju som så att har en man en jättesnopp och inte kan hantera den så är det värdelöst. Inget att ha.
    En man med mindre snopp kan vara minst lika värdelös om han inte vet hur den ska användas.

Allt hänger på tekniken.

Visst, en stor snopp med rätt teknik är ju guld!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Anonym (erfaren?!)

Har haft sex med män/killar med väldigt varierande storlekar och tjocklekar. Med facit i hand så kan jag säga att ju grövre desto bättre. Längden har ingen betydelse för män med stor penis tror automatiskt att de är kungar i sängen (oftast, finns väl ett och annat undantag som kan tillfredställa en också). Så då blir det oftast en besvikelse.

Nej, snoppen ska vara lagom lång (säg 16-17 cm) och ganska grov. Enligt mina önskemål då.

• Anonym (D)

min karl har en lagom, ingen jätte o ingen pytte....jag bryr mig mer om "hand-arbete", fingerfärdigheten, tungteknik osv

Har haft en super-mega-giant....den va sk*t-stor!!! o ack va svårt jag hade o gå sen!! inte kul alls, gjorde sååå ont!! 
    *vi jämförde hans stolthet med min fjärrkontroll *asg* han var större...o tro mig, jag har en STOR fjärrkontroll*

Så stor?? nej tack.....

vill hellre ha någon med fötterna på jorden o en vettig stake än en kille som tror att han är kung/gud för att han har en rejält kött-paket....fel???

• Anonym (man)

alltså...när jag var i tonåren så var detta nåt som jag inte hade det minsta komplex för. Jag hade sex ändå och var trygg med min egen kropp. Nu, närmare 40, så är jag inte det längre!!!

Läser man svaren här, och i andra liknande trådar, så är det väldigt tydligt. Storleken har definitivt betydelse. För majoriteten (av bägge könen). Jag har blivit belönad med en modell mindre. Ca 13 cm vid stånd, och inte speciellt grov. Och oavsett teknik och hur jag beter mig så vet jag att om jag hade större, och framför allt grövre, så skulle kvinnan njuta 100 fallt mer. Naturligtvis förutsatt att jag fortfarande har bra teknik.

Behöver jag säga att jag inte har sex mer? Jag har insett att jag får avstå. Jag vill inte göra någon kvinna besviken eller själv se henne försöka dölja besvikelsen när hon ser vad jag har att erbjuda. Jag har inte haft sex på 7 år och tänker inte ha det mer heller.

• Anonym (S)

Men lilla rara man,så får det inte vara.Du är säkert jättefin som du är! Jag har jäääätte stor skillnad på mina bröst..Ska jag gå och lägga mig under ett täcke för tid och evighet?Hemska tanke!Kram på dig i allafall.

• Anonym

Anonym (man)

Snälla du!!! inte tänka så!! som jag skrev tidigare så är jag en tjej som är trång och kort inuti! det krävs inte mycket för att fylla upp mig! Garanterat finns det fler kvinnor som mig!!! Min sambo är ca 14 cm lång och den gör ont ibland!!! han kan bara stoppa in den halvvägs!!! Sex handlar för övrigt inte bara om köttslig tillfredställelse, det är ju något intimt som man delar med någon man älskar!!!! Blir så ledsen över att du skriver så här!! Det är ju hemskt att du ska känna så!

Svar på tråden Stora snoppar?